[Audio] Magna - Bröder vid slutet av maj kommer jag flytta tillbaka till min hemort ystad och detta äe en avskedslåt till mina polare som jag fått från tiden i eslöv..kommer inte heller släppa så mycket under sommaren heller efter att jag har flyttat förmodligen..men men.. låten innehåller mycket interna skämt och minnen och såhttp://www.speedyshare.com/files/21951946/Magna_-_Br_der.mp3Txt:1:Jag kommer aldrig kunna glömma de vi gjort grabbarallt i fårn att vara vänner till att vara motsattade stitter i mitt hjärta språket som vi pratadevi backade varann i bråken som vi startadeatt ingenting i hela världen kommer skilja ossbehöver inga bilder till våra stunder för att minnas domflatta fla ja flommer flakna flåra flidernär vi stack på mejeriet gjorde dealer för ett flak av cideren pastasallad och en grogg de va klassikernhan va tannad upp i topp för han hade match i såntvi sticker till kristianstad för att dra en förfesto lira lite fotboll o sedan reta jörgenhenke sticker upp en pump o ogge glider över golvetemil posar seriöst o danne gnider röven upp mot stångenniclas kommer sent men han e redan dragende blir till historia de va gjorde denna dagenRef:jag ville bara säga va ni betyder idagbröder som jag kommer sakna när jag flyttar tillbaksmen de stannar i den tiden som vi aldrig glömmero de fastnar i mitt minne som föralltid glöder2:de va fyra år sen som jag flytta hito de stärker mig idag att kompisarna de blev nistudenten som vi fira de va något specielltnostalgin blir till lågor i mig självnär vi sluta skolan tappade många kontaktenmen kretsen som vi levde i stannade för att deva så starka band mellan oss blodsbandni ger mig självförtroende känner mig så tokstarkmidsommarfesten i storkö de va sjuktmagaluf i somras ni glömmer inte heller hurvissa av oss stack till andra sidan världen efter skolanmen ni ska veta att i mitt hjärta e ni storao ni kanske inte kommer hem innan flyttenmen på natten kan jag se er lysa upp i rymdenstjärnorna i mina ögon när jag tittar uto jag önskar att denna tiden aldrig skulle få ett slutjag och nicke dahl kommer ut med en netplay i slutet av maj WATCH OOOOUT!