[Audio] SatansÄngel - The Life is Runnin

Vår Hiphop - Audio & Video

[Audio] SatansÄngel - The Life is Runnin

Tjabba! Det var ett tag sen men nu är jag tillbaka igen efter ett uppehåll:) Jag har skrivit den här texten utifrån alla tankar och funderingar om livet.... Att ibland skulle man bara vilja stanna tiden eller till och med gå tillbaka, Livet är både najs och inte. Det som stör mig är att livet förändras hela tiden folk dör och man skulle bara vilja förhindra all "skit" som händer..

Japp! Här finner ni låten i allafall ->
http://www.speedyshare.com/files/22047760/Satans_ngel_-_The_Life_is_Runnin.mp3

Kommentera gärna! :)
Allt för mig! Peace

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-04-21 15:55:53)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Det är fett man;) du borde ta bort ecot som du har igång! annars låter det sjukt bra du har flowet man :DDD

pzzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Thx! värmer mannen:)
Vakna Whoa! :D
rätt bra faktiskt :) men öva öva öva på mixningen eller låt någon annan göra det åt dig :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar mannen! :) Jo jag är inte så värst bra på mixning:P har typ mixcraft 4.5 free trial :P
Upp!
jag ska vara ärlig ;)

jag tycker inte att de va nå fel på låten :D
men om du hade tagit bort ecot så hade de blivit bättre ;)

Försätt att träna som alla andra ;)

pZ
Fortfarande nybörjar i detta GAME, så Klaga på, jag tränar och tränar ! =)
Moderator

2010-04-21 16:19
SatansÄngel
Ändrade länken i inlägget till att börja med. Sen bör du chilla rätt mycket med uppningar osv, ingen idé att uppa sin låt halv två på natten efter en kvart .. Ta och uppa när du inte fått någon på en dag, och tacka efter att du fått ett par inlägg istället.

LÄS! Viktig info till ALLA angående regler!

Angående låten så antar jag att du är nybörjare? Låter average tycker jag. Eftersom Niprone kickat på detta så har jag svårt för att gilla någon annan som spelar in på detta. Din sång påminner mig om något nittiotals popband typ, annars flowar du i takt och det är bara att fortsätta på det sättet. Träna på mixen också så blir det chill med tiden :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tack Lidbom för kommentaren "even if we are in war" ;)

Tackar Ramuz Ska tänka på det! ;) Need better shit till mixning har något urgammalt program men det lär väll fixas med tiden! :) Btw menar du att min sång är bra eller dålig när du menar att jag låter som något nittiotals popband? xD

Fredens!
Moderator

2010-04-21 17:32
Sången var okej , :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Kul å höre! :D
Upp!
Upp för faan!
26 downloads och 5 kommentarer? Kom igen Whoa!
sluta uppa hela tiden, de hjälper inte, din tråd kommer låsas dude.

hur som helst, ÅTER igen så klagar jag på detta;

SLUTA DÖPA MED ENGELSK TITEL O RAPPA PÅ SVENSKA?!
du "sjöng" lite på engelska, men de räcker inte liksom.

till själva rappen så va den helt okej, soft flow imellanåt.

keep it up

//Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Thx Dizzy! :D