I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Lerkish & Magge - Ni Måste Skämta (Diss Seth Dee & Ayzo)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-04-27 20:36

[Audio] Lerkish & Magge - Ni Måste Skämta (Diss Seth Dee & Ayzo)

shue där!
har inte haft tid, men vi svarade iallafall idag

låten:
http://www.speedyshare.com/files/22158555/Lerkish_Magge_-_Ni_M_ste_Sk_mta_Diss_Seth_Dee_Ayzo_.mp3

Ge oss kritik taaaack!

pz där ute!

"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Rappare

2010-04-27 20:48
Ni tog dom här iaf :D Grattis :D

2010-04-27 21:58
Lerkish accapellan är för låg. Magge flowade bra på vissa ställen men du har ingen attityd. Ska ni dissa bör ni ju nå personliga rader också, åtminstone någon punch, riktigt dåliga texter. & Lerkish du borde skippa gangstersnacket för du skulle inte stå för något av det i verkligheten.

2010-04-28 17:06
Råbiwn P17
Tack för kritiken,

UPP!

2010-04-28 17:33
första killen stressar aldeles för mycket, du behärskar inte flowet alls känns det som. inte nån bra text alls heller för den delen
låter som du inte kan säga "r"?... din lilla ganster rappade, du äj ingen rappade?
låter som du byter ut "r" mot "d" för att kunna flowa lättare?

andra snubben la det bättre, men du borde kört mera laidback tycker jag, men texten är inte bra där heller

grabbar, ska ni dissa lär ni ha personliga dissar och punches, jag finner knappt en ända utav något utav det :/

2010-04-28 18:51
fan... sällan jag :(
haha nej men ska inte skylla på nått men e fett risig i halsen och kände det när jag spela in...
Och text, damn jag gillar inte det :(

Men tack iaf pmki ! :D

2010-04-28 21:34
Tror ni också skämtar :/
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2010-04-28 21:37
Tror ni också skämtar :/

word på min asiat...

men ärligt.. träna mer innan ni droppar låtar o stressa inte , o första killen = lär dig säga "R" (no offense)... enda rapparen som e cool med konstiga "R" är shazaam..

pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2010-04-28 21:55
orkar aldrig lyssna på dom här dissarna längre
Robinholta af Pankbanken!!

2010-04-28 23:32
Ärligt talat. ni hade inge flow överhuvetaget i denna diss!
Dom andra dissarna ni har gjort var väll okej, men denna låt var inte alls bra överhuvetaget. hörde ingenting som handla om mig :D
Exakt som dom andra sa, ska ni dissa mig?
Lägg några personliga dissar ni körde ingenting om mig överhuvetaget. det enda jag hörde var att jag var en "gangster rappare" hahahah

Ajaa. träna på flowet och disset om det är så!!

tjaooo!!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-04-29 00:05
Ajt grabbar för det första uttalas mitt namn "Eyzo" inte "Ajso" det sa jag i min låt men kanske ni inte tänkte på skitsamma :) lerkan la det bättre i dom andra dissarna men i den här la magge det bättre:P skiter i beef orkar inte svara har inte tid har mycket att plugga o.s.v men ha de gött grabbs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-29 00:11
har inte lyssnat o kmr inte göra det heller, bara tråkigt och dumt att folk fortsätter med seth dee dissar

2010-04-29 16:34
Fortsätter ?
Jag gjorde en Hat Session som han tog åt sig av, och dissar mig och lerkish, klart man svarar och säger vad man tycker om snubben, du får ju såklart tycka som du vill ,men du behöver inte komma in i tråden om du ändå inte ska lyssna och snackar massa bull, nejnej, pz

2010-04-30 02:42
asså tröttnar ni aldrig på kompispropps? töntjävlar, lär er skriva, lär er flowa... vem fan försöker glida och halvsjunga (dra ut på orden och ha sig som magge) på ett tungt underground rap beat?

Visst har ni utvecklats, men bästa liknelsen är att ni gått från hästbajs till bottenskrapet ungefär... Sen kul Magge att du dissar honom för att hans farsa är alkis när du har en alkis/pundar farsa som don't give a fuck about you... Fränt, verkligen...

Den enda proppsen ni fått är från folk som ni känner irl eller era egna extra användare, och sen har ni bara battlat cp-skadade mongobarn som inte heller kan rappa. Fast värsta av allt är att ni rappar ändå sämre....

Sen borde ni smågrabbar lära er att artikulera (http://sv.wikipedia.org/wiki/Artikulera =så ni också fattar)

Snälla lägg ner, svengelskan var ju också så originellt och coolt... Ni måste fan skämta, allt ni producerat hittills kan liknas Tjernobyl....

2010-04-30 07:47
allt ni producerat hittills kan liknas Tjernobyl

- Där håller jag inte riktigt med dig _BaVeR_ ... för Tjernobyl var "strålande" och det e fan inte dom :)

pz ännu en gång

2010-04-30 10:38
Haha, okej du har en poäng, fast jag syftade på att både Tjernobyl och Powermusic producerar/de lika mycket avfall om inte powermusic producerar mera..

2010-04-30 13:27
Vanilla Coke P18

jag kan inte heller säga "R" men du tycker jag är cool ändå, förklara dig nu ! :)

2010-04-30 16:09
men du e ju en av de 3 skåningarna jag gillar (du är en, linnea är en o smajlie är en, hälsa han att jag inte har hittat hans granatklubbor :D ) haha :D
Rappare

2010-05-02 12:12
De Är vell Inge Fel om man inte kan säga ''R'' ?

2010-05-02 12:28
Diggade vissa grejer i den här dissen men de va inte mycket faktiskt.
Ska man utnämna sig om flow så tycker jag att ens egna ska sitta 100% och det gjorde den inte här, det va krystat. Och som ni nog vet har inga ungdomar jobb i detta samhälle, att vara 20 år och arbetslös är inget nytt.
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2010-05-02 12:31
De Är vell Inge Fel om man inte kan säga ''R'' ?

word!

Tack ändå filosof!