Min text
Vers 1 dina mates på whoa måste vara hörselskadade eller bra betalade som dina pizzabagare IQ neandertalare, totalt hjärnskadade, spottar feta lines alla hus blir vattenskadade
du har inget ordförråd och du är skrattretade när jag är klar med dig så blir du funnen av fosilletare
min feta rap måste vara aptitretande du är en skam för varenda chilenare
du är en pinsam apknullare, jag saknar frustration din själbeskrivning är ju sorglig och din rap är ur funktion
rond ett avklarad, rond ett avgjord du försökte retas med mig så jag avslutar med mord
leker jag cool bakom skärmen, vi tar det utomhus du får en stol rakt på käften, åker in på sjukhus
håll dig till sorgliga låtar där du kan gråta ut för din rap är sorglig så var denna saga slut
Refr.
Du vill inte leka med mig, mina lines är feta mot dig Du ska inte möta mig, så gitta för jag kommer att döda dig, din jävla fitta
Du vill inte leka med mig, mina lines är feta mot dig Du ska inte möta mig, så gitta för jag kommer att döda dig, din jävla fitta
Vers 2
Du säger att jag leker cool bakom skärmen har inte snackat med dig på ett jävla år
du säger att jag tror att jag är bättre men du är långt ifrån är på en annan nivå
gefan, lämna rap till vi som kan din kaxiga jävel jag slår ut din visdomstand
du blir knullad av mina texter som är smakfulla du suger lika mkt som greve dracula
du drar plugg mot en kniv, behåll din gay rapp homofoben mördar bögen vill ej bli gay besatt
ska du snacka om att chocka, du är vilse hela tiden när du stod där på torget, förstörde du hela skiten
skiter ifall du har filmbevis att adm mima lorentz och jag sakarias.
|