|
|
|
|
|
[Audio] Bruzz Feat Atle & Nelione - Babymode!
Här är en låt från Mig, Atle Och Nelione till mitt kommande tape. Lyssna o lägg comment! Download kommer med tapet, så håll utkik då!:)
TANKA MIXTAPE:TERROR SOM ÄR ALLDELES STRAX UTE! / Bruzz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Bruzz man, du är fett tung, du vet vad jag tycker! älskar din röst och ditt röstläge! flowet är najs och mixen är la också bra! inte mkt att säga mer än att det är fett tungt!
de andra snubbarna låter helt okej! tycker dock han som körde andra versen var bäst av de två andra, men bruzz la det bäst!
nice låt guys!
|
|
|
|
|
|
bruzz din vers är sjukt bra, reffen låter dock lite grötig. Atle suger kuken som vanligt. Nelione låter som en kåt gammal snubbe som sitter hemma ensam i sin stuga i norrlands skogar.
http://www.myspace.com/akaamusik
|
|
|
hehe thnx för comments guys! mer mer mer :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Bruzz: feet vers som fan bror, men refrängen gillade jag inte :/ Atle: Helt okej där. Nelione: du la de fett man
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
|
|
|
bra skit.
Ingen kan vingklippa mig, jag är ett stridsflygplan!
|
|
|
Tack som fan grabbar, lite mer kommentarer tycker jag väl =)
|
|
|
Du gillar Lil' Wayne va?:P Låter som du fått fett med inspiration av honom iallafall. Hur gammal är du? Du låter ganska ung, och det är bara ett plus då du kan komma någonvart, fast vad vet jag!
Nelione var ganska skön.
|
|
|
första snubben feeet attityd å va soft som fan :) andra snubben nahh inte så soft tredje snubben skön känsla, najs slutrader ^^
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/717029/1.aspx lägg en kommentar om du ser denna kommentaren . hej
|
|
|
Gb P17 nja, tycker bara han är en riktigt jävla intressant person och ja, jag diggar väl hans musik!:)
|
|
|
bra bra
www.myspace.com/mcrish
|
|
|
Uppar en gång nu whoa, lägg en comment foekz!:)
|
|
|
älska rdig bror du allt för dina låtar är fettt braaaaaa:)
puss
lite överdrivet menemne
ja!
|
|
|
älskar dig brossan du är allt för mig
dina låtar är så grymma jag vet inte vad jag ska göra så bra är dom
njaa lite övedrift men men men men
ja!
|
|
|
haha åke då
|
|
|
digga inte riktigt att det lät som du försökte efterlikna lorentz ibland, tex när du sa tauuuuureee luuungt, blev ett minus. annars e du tung
atle e ngt strange med hans mix, sen e han rätt wack förövrigt
Nelione bull delivery men helt ok
peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
|
|
|
Haha, jaaaa faktiskt men det du nämner kanske inte är den seriösaste delen av låten!:) fler kommentarer hööörrrni!
|
|
|
Uppar en sista gång!
|
|
|
kan bara säga att ja diggar din stil ju mer ja lyssnar på versen ! fett !
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/717029/1.aspx lägg en kommentar om du ser denna kommentaren . hej
|
|
|
no way, bruzz måste sluta göra till rösten! låter som lorentz typ, annsrs lät flowet helt okej osv.. dock diggade jag reffen, men mer avslappnat röstläge önskas
atle; skum mix? men du höjer låten en nivå från första versen
nelione; det jag hört tidigare utav dig har varit mycket bättre, dock tycker jag du lägger det skönast på låten
|
|
|
Aight, neeee det är min röst och that's the way it is ! ;) tack för comments!
|
|
|
låter som lil wayne om han va 4 år
|
|
|
haha jag tar det som om att du tycker jag är jävligt bra då!=)
|
|
|
MIXTAPE:TERROR SLÄPPS IKVÄLL ELLER IMORGON!
|