I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Rapstinens - Marre

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2010-05-06 14:00

[Video] Rapstinens - Marre

Shueez Jag var ute & gick här om dan när jag plötsligt fick ont i magen & drabbades av en Rapstinens attac, så här såg det ut!.

http://www.Myspace.com/marreochflipp

(Inlägget ändrat av Oracle 2010-05-06 22:58:54)

Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?

2010-05-06 14:04
Lorentz har färgat håret?

2010-05-06 15:14
Har en bakåtsträvande wannabe Organism 12 något att säga till om ?
Allt du kan göra själv är ju bara ruskigt dåliga bajts med extremt dåligt flow så det blir liksom bara en otajt hate, äckelhater.

De e bra Marre, kör hårt och skit i töntar som Anenkefali...
Jag är hiphop tills den dagen då jag mular

2010-05-06 15:19
Realisten

Lingonvecka?

2010-05-06 16:54
Där har du det! Ditt första steg till att skriva en egen låt kanske ? Lägg ett beat på det och loopa det, det positiva är ju att det blir din första låt där du inte bajtat organism 12 samtidigt som det håller samma standard som dina övriga alster.

Grattis!

2010-05-06 17:00
Seriöst, vem är du ens? Sluta fucka med hans tråd. Jag har aldrig bajtat något, att bevisa motsatsen är lönlöst. Har tyvärr ingen vetskap om vem du är eller vad du gör (och bryr mig inte) så kan inte komma med någon flashig sarkasm om dig.

Tack.

2010-05-06 17:03
Har en bakåtsträvande wannabe Organism 12 något att säga till om ?
Allt du kan göra själv är ju bara ruskigt dåliga bajts med extremt dåligt flow så det blir liksom bara en otajt hate, äckelhater.

HAHA, det där fick mig att le. Ta reda på fakta innan du skriver nånting som du vet inte är sant. :)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2010-05-06 17:11
Seriöst nu, herr Marre: Jag tycker att texten är otroligt intetsägande. "Ta tillfället, vänd på stället, rockar hellre" och "Ingen boll med lek det här är lek med boll" förstår jag inte alls. Nonsens. Resten är intetsägande på sätt och vis, men ändå acceptabelt. Egentligen inte acceptabelt, men ska du köra samma stil som Lorentz så är det helt okej liksom. Flowet är ju bra, men det är inte bara stulet från Lorentz, det är ett enerverande jävla flow att sno också.

Vill inte säga "Kul att du gör din grej", för du gör inte din grej.
Battlerappare

2010-05-06 17:16
va e det han snor`? bara för att han inte har en guldkedja runt halsen å skriker hoe pussy mafakker g- unit är han vell inte lorentz? bara undra:)
JoaquinRoyale

2010-05-06 17:28
Anenkefali, vad exakt är det som får dig att dra slutsatsen att han försöker köra samma stil som Lorentz?
Om det är någon som bajtar här så är det ju du, jag skulle fan kunna sätta ihop en lista med alla grejer som du tagit rakt av Organismen och skrivit om lite lite lite men ändå lämnat det så fruktansvärt uppenbart att man inte vet om man ska skratta eller gråta.

Marre har mer originalitet än vad du någonsin kommer att få men visst, fortsätt din lönlösa kamp mot att försöka återuppliva organismens gamla rapstil....

2010-05-06 17:31

Förutom att Lorentz vrider på orden knasigare och faktiskt har någon vettig grej i sin text. Men okej, inte snor, men det är väldigt inspirerat. Otroligt likt.

Finns måååååååååååååååååånga rappare som varken har guldkedjor runt halsen eller skriker hoe pussy mafakker g-unit, och ändå inte är som Lorentz.

2010-05-06 17:32
Det där lät inte bra alls. Tyvärr :)

2010-05-06 17:33
Anenkefali
det är precis där du och Marre skiljer er och enligt mig inte ger dig någon rätt i HELA VÄRLDEN att hata sådär. För du är en tjuv men Marre hämtar inspiration...

2010-05-06 17:36
Realisten

Men visst, skriv ihop en lista då. Vet ju själv att jag skrivit ett par "Sparkar dig så hårt i röven att..." men inga som är bajtade från någon. Har även "akta dig innan du står på huvet som på yogapass" (att jämföra med "akta dig innan du står på huvet som en tandkrämstub" av Organismen). Jag hoppas att du förstår att det inte är bajt, bara lite lekfullhet med en rad jag gillar.

"Om det är någon som bajtar här så är det ju du"

Jag har inte sagt att han bajtar, bara att han kör identiskt som Lorentz.

"Om det är någon som bajtar här så är det ju du, jag skulle fan kunna sätta ihop en lista med alla grejer som du tagit rakt av Organismen och skrivit om lite lite lite men ändå lämnat det så fruktansvärt uppenbart att man inte vet om man ska skratta eller gråta."

Som sagt, skriv ihop en lista då. Det vore snällt av dig. Time to walk the walk eller något sånt gulligt.

2010-05-06 17:44
hehe nej varför ber du mig kommentera detta?
du ser fett bögig ut och låter så också!!!
haha =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-06 17:52
Inte särskilt bra, fattar knappt vad versen handlar om, flowet är ganska bull.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2010-05-06 17:55
haha det var verkligen ett tafatt försök till rap! rappa om nåt roligt som folk pallar lyssna på.

Sångare

2010-05-06 20:10
Asså shitt vad folket hatar men när jag släpper låtar i vår hiphop trådarna får jag hur många comments som helst & då hatar ingen!;)... Men fan fortsätt hata! jag älskar uppmärksamheten!!:D

2010-05-06 20:37
haha detta var pinsamt keefft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2010-05-06 21:02
ingen boll med lek det här är lek med boll = I`m in charge of the ball!:D

2010-05-06 21:29
Marre

Ja... Alla som kritiserar är "hatare" den här tråden är fan whoa i ett nötskal...

Men du har rätt, utan "hatarna" hade jag inte uppmärksammat din tråd... Jag va inte imponerad och ska verkligen inte utveckla min åsikt, man vill ju inte vara en "hatare"
Sångare

2010-05-06 21:35
jah menar inte att åsikterna var hat men dom käftar ju med varandra & håller på vad har det med detta att göra liksom!:P

2010-05-06 21:43

Hahaha! :D
"Visst är det vackert.."
Rappare

2010-05-06 22:10

-haha

2010-05-06 22:27
du borde kanske inte köra på lorentz-prylen? lägg lite tunga rader i 2pac-stil ;)

Sångare

2010-05-06 22:29
Lorentz-prylen!?:S

2010-05-06 22:44
Med bakgrunden & allt ser det ut som ett försök att komma med i Bonde söker fru. Wack!

2010-05-06 23:39
Jag har en tjejkompis som kallas för Marre :)

Och nu till videon.

Detta är inget som diggas, texten var...nej, flowet var....njae ok, men inte mer än så.
Hatar rösten, pga påminner om för många discodunkande Johnny bravo frillor som spottar techno...

No hate!
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA

2010-05-07 01:27
Marre, är det bara du som ska kunna tolka dina bars? Ingen i världen kan fatta vadfan du menar föräns du ger en bra förklaring, och då.. Nä jag har bättre saker för mig nu. Texten sög! Peace!
nAture Studios!

2010-05-07 02:16
det verkar som att Realisten inte hade så mycket att komma med. vi vill fortfarande se listan!!!!!
Lillmatte

2010-05-07 08:22
bajsapådig

Eftersom att jag är jag, och därför rimligen borde veta vad jag har skrivit så vet jag också att det inte finns någon lista. Blev otroligt offtopic det här.

2010-05-07 12:19
Kära nån vilken pinsamt dålig text, något av det värsta jag hört.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Sångare

2010-05-07 13:58

2010-05-07 15:24
fortsätta kämpa <3

2010-05-07 16:16
Got damn vad mycket hat hahaha! :P Fortsätt mannen! /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!

2010-05-07 17:00
Anenkefali Jag tror inte heller det finns nån lista men ville bara se om han hade nått att komma med. men tydligen inte!
Lillmatte

2010-05-09 01:32
Tycker dt låter bra!

2010-05-09 13:31
Fet vers!