|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
This is the shiet folket! Pumpa på!!! Btw så är det jag "MickeMannen" som Mixxat! =)
Micke From Mother Fuckin Miilk
|
|
|
Tungt beat... Gillade inte alls mickemannen, tyckte han inte gjorde det så bra i denna låt! Men änglaliks text var råå tung om jag ska vara ärlig!!
2 Fingrar upp ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
Tung homies! Missa inte denna Whoa!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
|
|
|
upp med texten änglalik ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
kan posta upp texten imorn sitter hos min brosh nu så har inte den på den här datan men kommer så fort jag kommer hem, se till att spana in ordentligt och kommentera nu whoa!
|
|
|
|
|
|
Riktigt tungt track i like it! Keep it up! Pejs
Mattee AKA mediumsize
www.myspace.com/matteeyhea
|
|
|
Här e min text oxå!!!
många frågar mig, varför ja gör mina val röker afhgan, får mig kunna glömma dan för sverige idag, är krav och politik lagar om no smoke, annars åker man dit åh de bara så de går i revy se mig fucka hela skiten, slår dig så du spyr har ögon att se, lösa problem devidera de me 3, eller fuck that yeah har aldrig varit på g, bara suttit ner se nu vilken stjärna ja blev, Micke hänger me svänger runt, lever livet, se mig jaga mer sedelbunt, köpa cider, åh bara glassa ner se världen mellan två fingrar ge dom fingret åh gittar, fuck dig fitta MickeMannen håller klassen som du inte missar annars får du ställa dig i skamvrån åh bäst du inte fnissar eller dissar för då kommer ja möblera ditt ansikte håårt skulle de va svårt, testa mig då fresta mig så, du kommer, men inte går för läget ligger till så åh du kan bära mina kläder, när ja rensar garderob jävlar annamma, du borde lära dig min son att hela värden dammar som fan, för detta sverige e snålt men shit, vi får gå den långa vägen åh ja svär att målet ligger helt rätt läge ja kan säga de för att ja vet (svär bre) för jag har levt i denna misären sen 93 yeah, de bara så de e
|
|
|
Jag gillar stämmningen, känns mysigt! Bra jobbat gubbar!
Toodels!
|
|
|
Helvete vad ängla droppar feta tracks nu då droppar ju hela tiden big up :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Haha, Micke din jävel som snodde mitt beat! ;)
|
|
|
haha :d Sorry dude:D
|
|
|
yeah de klart har mina stunder då jag har mkt insperation och kickar på massa hits. mer people!
|
|
|
min text
ge mig en mikronfon kickar det hårt tar batongen och slår mot makten som rycker vårt hår hyckel och båg dom vill att vi ska tycka som så att sverige är så mycket bättre utan invandring i år gör handling i år sätter mig och röker en gås dom säger zutten gör dig rutten och sen får du psykos jag svär men dom är wäck de därför vi lever strapped de därför vi tuggar de därför som vi ba lever här en ledarsjäl jag tar mitt folk och krigar krigar tills jag ligger i min fucking kista lyssna lovar kompis ta ditt pick o djit för dom är redo att häkta om du meckar upp din bit disrespekas av en plit för så fort jag tog mig hit börja hela sveriges svennar bara hata änglalik yeah eskilstuna där du ser mig broder tro mig när ja säger att jag seglat länge utan roder utan kroner i min ficka ingen katti katti flicka som vill titta när jag spittar på micken o fixar dricka shit men de så jag får leva trevar bara fråg fråga om du vill veta...änglalik
|
|
|
Upp då fifan!
|
|
|
tungt låt grabbar mickemmannen sten tung röst änglalik skit tungt ni gör det grymt tunga snubbar jag diggar det till maximal nivå =) word on that
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Helt ok! Änglalik är grym som vanligt!
Checka bloggen om svensk hiphop!
Bah kärlek. Peace!
http://www.huldish.se <----- Blogg om svensk Hiphop.
|
|
|
|
|
|
öva så kommer det bli fett sen
|
|
|
Mixingen ä tung, beatet är fett, båda lägger de fettttttttttttt keep it up! / Bruzz
|