|
|
|
|
|
[Audio] Matte Rial - Tillbaka på beat
Shue!
Im back som ryggar! OYEAH!
Vers 1: Bara jag, ingen annan.. Mix: Bara jag, ingen annan... Outro: Bara jag, ingen annan.. Beat: Inte jag, någon annan..
Låten: http://www.speedyshare.com/files/22542496/Matte_Rial_K_z_-_Tillbaka_p_beat.mp3
Text:
japp här har ni föredetta käääzen och jag är tillbaka namnet är nu Matte rial och jag sätter namnet på kartan jag låter snubbar hatar, för jag kör mitt egna race med min egna bil, på min egna fil med min egna fame så sluta hacka på mig, som du var mitt talfel för du är bara hälften underground som en gravsten grabben du får bara till flytet ibland som badvakter medans denna svennebananen har flow som kranvatten aa mannen, aa precis,aa du hörde rätt du söker fame,men du kommer aldrig vara över mig tar ner dig på jorden,stampar ner dig och du tjippar luft när jag skiner upp så går du upp i rök - du brinner upp du är inte tuff, på nått sätt eller så så fort jag rhymar på beatet aa då händer det nått för så fort jag nuddar micken då sätts världen i gung M-A-dubbel T-E aa käääzen är kung för jag överträffar,överhettar,södershjältars högerhänta högerträffar -det är bäst du övar hemma efter denna låten kommer jag att vara den i gänget som piskar dig så som jag blev piskad utav entertainment namnet va då käääzen, nej jag menade matte rial håll utkik efter flera släpp, för jag är ju tillbax yeeaaah
MOHAHAHAHA MOHAHAHAH MOHAHAHAH MOHAHA MO MO haha..kul..skitkul..
Aja ge konstruktiv kritik!
One löv!<3
(Inlägget ändrat av Perfektion 2010-05-24 11:18:57)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Haha, denna diggade jag fan. :D Redigt schyssta doubles och den "Sluta hacka på mig som om du var mitt talfel" var fan hysteriskt rolig då man fattar den. =)
Hahah, redigt soft mix också.
PEACE BRÄÄH
Wurrup?
|
|
|
gillar beatet som faen! :D texten är fet också! fortsätt spotta /R
Robinholta reppar DRRStudios! RR Clicken
|
|
|
|
|
|
grym text, grymt flow, detta gillas fortsätt! /M
|
|
|
"Vers 1: Bara jag, ingen annan.. Mix: Bara jag, ingen annan... Outro: Bara jag, ingen annan.. Beat: Inte jag, någon annan.." hahahahah
NY LÅT: (Ålltzen - Jag slog en sexa med en tärning) http://www.youtube.com/watch?v=EodvdomQNWE Lyssna gärna!
|
|
|
|
|
|
gör den längre för den va ball
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
haha, grymt :D
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
|
|
|
tack där allihopa :) jag blev ganska nöjd med den så att säga!
fortsätt droppa comments whoa!
|
|
|
jävligt synd att du inte kickade så här i battlen, då hade inte entertainment piskat dig ;)
Google me, bitch!
|
|
|
haha ;D KOM IGEN NU WHOA !
|
|
|
Haha jag lägger ut denna på youtube om det är lugnt? för jag tycker den var tok skön alltså :D
|
|
|
tror de är första gången jag diggar ett beat du kört på haha! fett beat som fan, rappen låter soft, men mixen kändes bara sjukt grötig dock :/ keep it up :)
|
|
|
|
|
|
okej ... jag är inte den bästa på matematik men ... det är typ 13pers som har komenterat låten och det är 82 st som laddat hem den... till o med jag förstår att det är nå som inte stämmer då ...
tack alla!
MER WHOA ! sista uppen..
|
Moderator
2010-05-23 22:35
|
Fetinglåt faktiskt, impad här! Blev lite otydligt vissa gånger men texten, flowet och deliveryt var riktigt bra. Gjorde du grymt! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
|
|
|
FLER (A)<3
|
|
|
Jävlig fett! Fortsätt så.
Peace!
|
|
|
Lyriken var riktigt tung, Flowet satt som det skulle men inte "SHIET VILKET FLOW", Rösten var skön som fan, laid back på något sett. Outrot gjorde en jävligt stor del utav låten! " MO mo" Hahaha, aa skitkul! 4real! Fred!
|Lev för att äta|
|