|
|
|
|
|
[Audio] Gb - Här är jag (diss K-flow och Serbo)
Dåså, då var jag klar klar med svaret till töntarna. Har gått ett tag nu, men om jag ska vara ärlig så har jag bara inte pallat spela in, prioriterar andra saker. Dock inget jag måste förklara för er whoa-nerds! :).
Här har ni den iallafall, det är sista dissen som kommer från mig riktat till dom, så ni får svara hur mycket ni vill grabbar, ni sitter på plats nu.
Gb - Här är jag (diss K-flow och Serbo)
Och accapellan är en aning låg, orkade inte fixa. Men här har ni texten så ni kan läsa iallafall.
Text:
Jag pippa dig en gång, varför ska du då be om rond två? du kaxxade efter dissen, så jag ber dig kom till stockholm. Ja bara kom då, jag väntar med glädje, för är du inte bakom skärmen slår jag ut dina tänder me näven. .... Och du är wackast i världen, de enda som tycker du e bra e några vänner från nätet, och du jävlas med djävlen, så sluta grina över torsken för me tanke på din skill är det det enda som händer i battles. ..... För du är skrattretande. Så mina rader e keffa, när har du lagt fetare? Aldrig nånsin, så jag ödslar min tid, på en kille som alla vet att jag mördar på beats. och efter beefen har du en nerspottad grav, hiphop är ingeting för dig så jag ber, hoppa av. Sista svaret du får bitch, har bättre saker för mig, så din nersprutade hora, håll käft o ta ett snöre. (och häng dig)
Har börjat tröttna på fittor som tror sig och som leker gangster men dom är horer så, bjud inte upp till dans om ni inte kan stegen, för jag äger små töntar och jag pippar chineser. Har börjat tröttna på fittor som tror sig, som leker feta gangsters men är egentligen horer. Bjud inte upp till dans om ni inte kan stegen, för jag äger små töntar och jag pippar chineser
Och jag kan fatta att du hämta hjälp, men att du hämta serbo mannen, han är sämre än sämst. Ja din fucking tönt, enda gången du fått knulla, var i beefen mot shorty, när hon fistade din rumpa. Så du är gangster man? Fan du måste skämta, säg, vem mer har du spöat ner, förutom din egna tjej? Ja ni hörde rätt, han fega sig mot exet, varenda liten gång som hon neka honom sex man. Feg liten fitta som springer i bråk, så jag hoppas att vi möts snart, ja din fitta ba kom! Varit i gemet så länge, men aldrig förbättrats, o du tror dig så bra men du har alltid vart keffast. Du är en bitch i mina ögon, en feg liten råtta, vill du bevisa något annat är du välkommen att komma. Du ställde dig mot mig och jag satte dig ner, för det är så går det när man backar en fuck'd up chines.
Har börjat tröttna på fittor som tror sig och som leker gangster men dom är horer så, bjud inte upp till dans om ni inte kan stegen, för jag äger små töntar och jag pippar chineser. Har börjat tröttna på fittor som tror sig, som leker feta gangsters men är egentligen horer. Bjud inte upp till dans om ni inte kan stegen, för jag äger små töntar och jag pippar chineser
En spänner rösten, den andra har talfel, det enda dom sa i dissen var att jag va fet. Och det är bra det, bevisar för alla, att ni kan skriva lika bra, som ni kan rappa. Och det säger ganska mycket, kukar är ert mellanmål, för att suga, japp, det har ni som heltidsjobb. Och ärligt karl, trodde du du skulle vinna? Då ska jag säga dig något gubben lilla, Jag trampar på dig som om du vore en matta, ja horan blev fuckad, och det borde du fattat. .... ja det blir mord nu på slampan, så varför dissa tillbaka när du solklart blir slaktad. Ni vill ta ner mig men jag ställer mig igen, så du vill beefa mot mig mio, fan jag käkar dig min vän. Var jag en skam för chilenos? Fan du måste skämta, du får mig att skämmas över att vara en männska!
Sätter punkt i beefen nu.
Peace.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Som jag sa..
Vers 2 va riktigt fet.. dom andra va inte på sama nivå som vers 2..
gillar mixen och attityden.
sen får man ju hoppas på att de du säger om serbos ex inte är sant.. (för serbos del)
Riktigt Brutala <3
|
|
|
Gillade inte det här för 5 öre
www.youtube.com/ajdiin91
|
|
|
Haha, thanx mate. Sen är allt jag säger om Serbo sant, nekar han det är han bara mer idiot än jag trodde.
Glömde även skriva, jag står för;
Lyrics, vocals och mix. Beatet är en instrumental!
|
|
|
Jag tyckte det var skitfett som sagt! Det var någon flowmiss i början på vers 1. Annars vare bra tungt! Diggar sanning i dissar, haha! Fred!
|Lev för att äta|
|
|
|
Du tog dom rejält. Första gången jag diggar en låt med dig. men reffrängen usch. inge bra. verserna va bra.
-: BlasterDesign :-
Säljer billiga hemsidor. Checka in www.BlasterDesign.se
|
|
|
yeah man! yeah!
Kommer en överraskning.
Kosovo je Srbija! / Reppar 054 Karlstad och Reprezents 014 Valjevo!
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
yeah man! yeah!
Kommer en överraskning. Kul! :) Tack till resten som kommenterat, oavsett om ni gillar't eller inte.
|
|
|
tur du la upp texten hörde inte mke alls :P men texten va fet !
*ERROR*
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Ärligt talat Gb! Det här var värdelöst.. Vad fan är det för beef jag har gett mig in på? xD Trodde du skulle visa lite konkurrans i andra ronden... Det här var inte bra nån stans... Gillade inte det här för 5 öre
|
|
|
Haha karl driv inte :P, du är i ärlighetens namn sämst. Men dissa mig på engelska så kanske de blir roligt :)!
|
|
|
kan man inte prata engelska så bör man inte rappa på engelska :)
|
|
|
Med tanke på att det ändå är 60 nedladdningar borde väl någon mer ha kommenterat. Kom igen nu whoa, kräver inte att ni ska lyssna, men vore fint med ett par åsikter efter om ni lyssnar.
|
|
|
Haha karl driv inte :P, du är i ärlighetens namn sämst. Men dissa mig på engelska så kanske de blir roligt :)! Om du vill ha roligt ta en titt i spegeln! ;) kan man inte prata engelska så bör man inte rappa på engelska :) Tobbe du måste vara grymt säker på engelska... Berätta om din skolgång ditt cp barn... Vare inte IV du gick? :S
|
|
|
Skäm inte ut dig mannen, stick bara :).
|
|
|
|
|
|
så du menar att om man går iv så kan man automatiskt inte engelska ? men visst kör din skit och låt som en tupp i målbrottet med din grymt dåliga engelska puss
|
|
|
Bra jobbat !! Alltid lika kul att höra när serbo får pisk!! ;)
|
|
|
upp upp!!
Folk var redo i morgon, kommer en fet surprise ;)
|
|
|
riktigt tung GB;)
Peace / Z
Zimpan
|
|
|
imorgon blir det andra bullar!
MFL!
|
|
|
Mio Nylander, can't wait :).
Tack zimpan!
|
|
|
|
|
|
Kan ni inte vara vänner ist :)? En kram vore en bra början!
Riktigt Brutala <3
|
|
|
Är inte ovän med någon :)
|
|
|
Känns verkligen härligt att ni folket kritiserar så bra Ang GB's diss ! blir glad för din skulle Gabriell men när du hör svaret, så kommer du hamna i Depprition, tycker synd om dej ! verkligen. .
|
|
|
hänger inte riktigt med här men andra versen va faktist fet =)
|
|
|
Eros, jag kommer inte hamna i någon "Depprition" överhuvudtaget, jag visste redan när jag skrev dissen till mio att han skulle springa som en hund och hämta hjälp, för skillnaden mellan mig och han är, jag vågar stå framför micken själv och sätta folk på plats, de gör inte han. Han kan hämta fucking 5 pers, jag sjunker inte till hans nivå.
Dessutom har jag redan sagt att jag tänker inte lägga ner mer tid i denna, men det kanske blir ändrade planer.
Och Mio, jag skrattar dig i fejjan, aight homie?
|
|
|
Aaah, och tack resten som kommenterar :)
|
|
|
Tkr vers 1 var bull!! Men efter det blev det bätttre och bättre.....
|
|
|
|
|
|
vers2 är bra, allt annat suger!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
vi väntar fortfarande på ett svar, snart 1 månad hahah ;)
|
|
|
Serbo bror, vi avrättade ju honom så han kan ju inte göra något hahahahahha!
www.youtube.com/ajdiin91
|
|
|
Haha, söta ni är!:).
Min "studio" funkar inte, och de finns inget jag kan göra åt det. Sen bör ni kolla upp innebörden av ordet avrättning:D.
Kommer svar så fort jag får tag på en bätt
|