Well, du får ju givetvis tro vad du vill :)
herregud , man måste lyssna på alla låtar i hela sverige så man inte råkar nämna samma sak som nån gjort tidigare , även om de bara handlar om samma sak .. pinsamt.. min röst villy.. mkt roligare o lyssna på .men jämt.
http://www.myspace.com/aiinac
Ja juste... vi har ju JÄVLIGT många "får" i Karlstad :D !!! HA-HA inte..
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
Ja juste... Jag är JÄVLIGT "smal" också!!! HA-HA inte..
haha underhållande i slutet på tråden :) för övrigt bör villy ta hem detta, ganska jämt men villy är så otroligt mycket roligare att lyssna på jämfört med subban. raggmunk raden var precis den humor jag vill höra i sånna här låtar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha håller med durreburre där:D
http://www.myspace.com/aiinac
Inte ens rolig rond, 5-0 sub, allt annat är konstigt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Känns som att messia gör allt för att försöka övertyga dommarna till att villy ska torska.. att han måste skylla på bait är bara pinsamt
Riktigt Brutala <3
Jag tror att han snarare påpekar en sak bara. För övrigt anser jag att subdominant borde vinna då han hade 2 bra rader mot villys 0
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag gillar hur villys anhängare ändå står upp för sin hjälte! Varje gång någon noterar att hans rader är idol-Eddy material så försöker man "påverka domarna".
Producent
2010-06-15 12:51
alltså, subban är på en heelt annan nivå. dont tjafs, i kill you
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
subban du hajar bara inte nyskapande, kreativa och väl utförda rader, liksom akta så jag inte mördar dig med "rå som sushi"
Vart är Subbans bra rader då?
dsed/swag-raden och 3-2/sircuz raden
Allt du har är nått du tror är swag och jag slog den som e den med 5-0 now do the math Vart fan är den bra? haha
Allt motståndaren har är något han tror är swag, och subban mötte precis den som e den som är känd för att vara en OERHÖRT swagbaserad rappare och vann med 5-0, så villy kan som rappare som enbart har swag men i mindre form räkna ut hur det kommer gå för HONOM om dsed blev nollad. Fattar du?
illa att köra en linkin park intrumental i en final och sen tro att man e så bra så det inte ska spela nån roll :) "är du ledsen för att du inte får möta din pojkvän" bra sagt haha.. min röst går på villy!
Haha ja, jag förstod det. Själv tyckte jag inte den va något speciellt, men visst alla har vi olika åsikter om allting.
Nej det är ju inget superamazing, men jag tyckte det var rätt låg nivå i finalen rent generellt
Allt motståndaren har är något han tror är swag, och subban mötte precis den som e den som är känd för att vara en OERHÖRT swagbaserad rappare och vann med 5-0, så villy kan som rappare som enbart har swag men i mindre form räkna ut hur det kommer gå för HONOM om dsed blev nollad. haha men saken e ju den att villy aldrig sagt att han har swag det gjorde däremot dsed hela tiden så hela raden tvärfaller ju på att villy inte ens sagt de.. annars har ju subban bestämt att villy också ska ha de och då är de ju bara pinsamt att man ens tycker en sån rad är bra.. det är ungefär som att jag skulle säga att subban är den fulaste fan jag sätt och alla skulle gå ner på knä och buga för att raden var så bra.. pinsama jävlar..
Har och kommer alltid ha..
^ Wooooord, så man kan säga att det är Subban som tycker att Villy har swag. haha
En fråga bara, angående att "Matte Rial har hävdat att jag är smal" är det något jag missat eller har du blandat ihop han med Metra? peace.
villyy du e sjuk. fortsätt med det du gör o släpp mer förfan.
yeSs!<br>
haralltidrätt, tja, om du hade gjort det kreativt och bra så hade det antagligen varit precis vad som hade hänt. det subban sade var väl att det ENDA villy hade var swag, vilket är en förolämpning i en battle liksom. Att tjaffsa emot där är som att säga typ "NE NUMESSIAH HAR INTE ALLS MÖRK RÖST OM MAN JÄMFÖR MED HAN MOVIE PREVIEW GUY FAKTISKT SÅ DEN RADEN FALLER!" anyway, jag har sagt vilka rader jag har tyckt varit bra och dessutom argumenterat för dom, jag skulle gärna vilja se nån komma med några motpunkter på någon bra rad villy har. tbh är det rätt tråkigt att han är så dålig rent lyriskt för han hade kunnat vara rätt hyfsad annars
Om villy hade nämnt sin swag då hade raden varit relativ, men nu när han aldrig ens pratat om någon swag så faller det ju precis som haralltidrätt sa. Subban säger "allt du har är din swag" det betyder ju mer att Subban tycker att villy har swag, haha.
Det betyder ju faktiskt att han tycker att det ENDA han har är VAD HAN TROR ÄR SWAG eftersom det är vad han säger "Allt du har är nått du tror är swag" svart på vitt. Det ENDASTE han har är något HAN SJÄLV tror är swag, det är ingen jävla flipp eller nåt, han kallar honom dålig. I en battle. Buhu. Men hey, förstår man inte så gör man inte det, kan jag får höra en bra villyrad nu?
Graffare
2010-06-15 16:45
Brackashu , Du är ju helt jävla borta...hush, little baby.
-
subban tar detta och nollar Villy :)
Eftersom Villy är sämst av alla deltagare i denna tävling textmässigt (Rätta mig om jag har fel?) så måste det ju vara någon typ av swag han har som gör att folk tycker det "låter soft". Hur dumma är folk? Och varför bara på internet? Sådär korkade kommentarer hör man aldrig i lunchrummet! Det haglar inte punchlines ur Subban, som i tidigare ronder (svårt att motivera sig efter att ha mött Grebnets, Messias och DSED eftersom alla dessa är mycket bättre än Villy?) Hans text håller god kvalité utan att sticka ut eller vara skitbra. Ingen rad är megadålig på det sättet som ALLA Villys rader är. Messias var inne på det. Det är 2010 och Villy kör greatest hits med dåligt omformulerade punchlines från 80-talet. 95% av det som inte är skrattretande dåligt är played out a la "flyter som båtar". (Dessutom är 95% av de utspelade raderna han använder skrattretande dåliga, hängerumeee?) För övrigt skittråkig final. Är besviken på Subban som kunde ha gjort något roligare för oss lyssnares skull även om motståndet inte är det fetaste! Så grattis men Fuck you! Skrattade lite åt real name no gimmick-grejen iaf!
NS
mmmmmmmmhh ta o sug på den karamellen ett tag...
subbans första del är det sämsta han har lagt i tävlingen och inget som jag digga, men på det andra beatet är det ju SLAKT! villy är ganska bekväm att lyssna på 2-3 gånger, men efter ett tag förstår man hur sjukt monoton han är, röst läge, rimschema och flow.
hets, stress, fest!
Subbans låt va inte ens rolig att lyssna på..Villy är ju störtskön , håller starkt på Villy !
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Villy vinner!!!
Loggor/Bilder till salu!
Måste hålla med NuMessiah
2005 skrev jag "Du skulle behöva tusen fönster för att se bra ut" Jag fick kommentaren att det var lite played. 2010 skrev Villy att han har målat subbans fönster så att han inte ska se bra ut, det där är lika klyftigt som äpplen, och ironiskt nog, som den punchen.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Moderator
2010-06-16 21:38
Jag hoppas vi kan få upp resultatet idag. Vi satte en deadline tills idag så antar och hoppas att det blir så, ska försöka samla in alla nu iallafall.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Får jag fråga vad subban tänkte på när han valde beat ? Villy kommer ta det här , trodde det skulle bli mycket jämnare än såhär. Tyvärr.
www.myspace.com/danielbylund
Producent
2010-06-17 00:32
vad är det för fel på det beatet?!
Bylund_90 Ett helt ärligt svar vore att jag var full och var tvungen att skriva något snabbt för att deadline närmade sig och brorsan skulle ta studenten och grejor. Men ärligt talat. Hade förmodligen blivit ungefär samma om jag hade all tid i världen på mig. Vad jag hört innan från Villy var saker som "Stor MC som en Big Mac", "enda tunga du har är den munnen", osv. Kände väl kanske varken att jag orka eller, framförallt, behövde bränna särskilt mycket krut i denna rond. Hänga upp sig mer på beatval än rader som "klottrat ned dina fönster hela dagen nu" "håller inte måttet som när du kollar dig på snoppen" "kroppsform som en boll ta och rulla hem" "det kommer gå snett som diagonalt", "raggar i celibat-raggmunk" osvosvosv tills bidraget är slut är en annan värld för mig. Får se om domarna och jag lever i helt olika världar eller om detta, som jag misstänker, räcker gott och väl.
och, haha ja. Blandat ihop matterial med metra
Fan va du är ledsen hela tiden Sub
Kan du inte ta ut allt annat villy gör sämre än dig och försöka påverka domarna lite till?
Haha tänkte just skriva det. Sorry om jag lät lite väl Asma-ärlig i mitt svar. Är trött och skitsur (av helt andra anledningar).
Men haha;D Domarna hade ju deadline idag! De var ju redan klara och skulle samla ihop sig! Var kommer alla dessa tappade människor ifrån?
jag tänkte skriva "att argumentera på nätet är som att tävla i special olympics" men sen kom jag på att det räcker med bait och golden oldies här inne...
Villy, du vet att du har potential om du börjar lägga lite krut på texterna? (om du nu har det i dig)
Jag co-signar det innan jag lägger mig. Jag förvandlas till ett jättegnälligt monster av dåliga texter men med lite ordning på den pennan, tillsammans med det flowet. Då blir jag fan ett fan! Nu lät jag kanske lite mindre rabiat också!