I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Hundsim & co Diss - Odin Odåga

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-12 01:54

[Audio] Hundsim & co Diss - Odin Odåga

Bitch!

http://www.speedyshare.com/files/22913239/Bitch.mp3

2010-06-12 02:27
Som jag längtat efter en ny diss. Okej för att jag inte ens skrivit en låt på två månader, men klart grabben ska få sig lite smisk!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2010-06-12 02:29
Haha, det är ju atle vafan.
palla lägga 40 sekunder i en diss? haha.

2010-06-12 02:30
atle är väl rädd för att lägga ut skiten i sitt eget namn, hihihihihi

2010-06-12 03:01
sämst. nog sagt
VD,
Lifee Group AB / AppLifee.com
Bygger appar åt artister, holla'

2010-06-12 11:06
N_jack sluta trakassera tråden & spela in ditt svar istället :)!!
Rappare

2010-06-12 12:50
Hundsim kommer bara lyfta lite på benet så äger han dig..sakta men säkert bwoi ^^ höhö
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-06-12 12:53
Den va ju lång..

Först trodde ja de va Jackipojken som hade gjort en diss med nån och då när ja hörde första versen (som visade sig vara den enda) tänkte jag bah vafan gör jack en låt med sån här dålig snybbe för?
Behöver jag säga nåt mer?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Groupie

2010-06-12 13:01
Jag behövde inte mer än 40 sekunder för att få mitt sagt :)! Och att du ens antyder på att hundsim är bättre än mig bevisar ju bara att du är hans lilla vän ? Jag ska gå in på din sida efter jag skrivit & se om han är med på din friend list ;) Med risk att skämma ut mig så sätter jag min heder på att han finns där ;)

Nu får vi se om jag skämmer ut mig ;) Håller tummarna för att han finns där ;)! Puss
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!
Rappare

2010-06-12 13:48
Atle-klicken

åhh vad fick du sagt ? inte ett vettigt skit... han hade kunna dragit samma diss mot dig och det hade funkat !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-06-12 14:06
Du är le suck, Hundsim är le suck. Bli bra, lägg upp låtar sen.

2010-06-12 15:04
Odin:
Jag trakasserar inte tråden, jag trakasserar dig i rumphålet...

Kungen:
du å ja, alfred <3

swissfckinwatch
Vafan säääägeru?

2010-06-12 15:14
Atle
Du make sense? Visst ja har han på min friendlist, det bevisar vadå?
Skulle inte förvåna mig om jag har dig där också, inte säger jag att du e bättre än honom? Berätta hur du tänker nu, för ja sa bara vad jag tänkte när jag hörde låten!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-06-12 16:13
N_jack seriöst? du skrev för över 10 timmar sedan att du skulle svara? Tar det så lång tid för dig att få ihop en text ? COME ON BITCH!!!

2010-06-12 21:07
Odin:
Om jag inte missminner mig gick jag och la mig strax efter att ha skrivit första gången i tråden, förväntar du dig att jag ska göra låtar i sömnen eller?
Nog för att det låter på din rapp som att du bara mumlat nån skit i sömnen, men det är inte min stil att göra så.. Dumhuvud.

2010-06-12 21:15
Om jag inte missminner mig gick jag och la mig strax efter att ha skrivit första gången i tråden,

Du gick alltså och la dig kl 03:00 kl är nu 21:14 det betyder att du antingen har sovit väldigt många timmar eller att fu fortfarande inte blivit klar med din text :) = Behöver sitta med en ordbok/rimlexikon för att få till det bra :) Puss :)!

2010-06-12 21:44
OKEJJJ BLOGGEN, MIN DAG <33
Vaknade klockan 1430, åkte in till stan med en kompis, kom hem för typ en timma sen. Hur jävla högt upp på min priolista tror du egentligen att du och svaret på dina dissar ligger?.. Desperata fan.
Rappare

2010-06-12 22:06
En fråga bara... Är det inte lite desperat att vela ha en diss direkt tillbaka? Har du inget annat i ditt liv som du kan göra istället för att vänta? Om han nu kommer att lägga ner tid på att svara!

Men själv låten, tyckte inte att den var så bra... Kanske skulle vara lite längre med, tog slut för snabbt tyckte jag:S
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Groupie

2010-06-13 00:25
Eftersom du är så jävla bra jack så borde det inte krävas något större engagemang att bara knäcka mig? Haha seriöst gubben lilla :)! sluta låta så förtvivlad
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2010-06-13 01:22
Atle
Har man inte ens skrivit på en låt på två månader blir man ju lätt lite seg, även när nån plötsligt kräver ett snabbt svar på en inte ens en minut lång diss som var mer intetsägande än någon annan jävla skitlåt han droppat tidigare..
Vafan ska man säga liksom?
"Du får åka ambu-bulans", jaha ja... Rulla vidare i din permobil då.

Jag blir förtvivlad av idioter, ditt fel att jag är så jävla trött och grinig ikväll. Svaret kommer när det kommer, om det kommer. Så var det med den saken.

2010-06-13 20:58
N_jack gör 40 sek tillbaka bara då?:)

2010-06-13 21:24
Behöver sitta med en ordbok/rimlexikon för att få till det bra

- Säger snubben som skriver som en Stanislav med skrivtorka som ändå försöker få fram något.

Angående låten
Riktigt kefft rimschema & inga personliga punches överhuvudtaget.

Sen har jag en sista liten fråga innan jag klickar ut: vem är det som är svartsjuk egentligen?

Puss /freddah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-13 23:32
Sen har jag en sista liten fråga innan jag klickar ut: vem är det som är svartsjuk egentligen?

Om hundsim är svartsjuk så vore det väl på att jag har lyckats & inte han.
Om jag vore den svartsjuka i det här fallet så vet jag inte vad det finns att vara svartsjuk på. men hmm kanske är svartsjuk på att han kan ta en bild på sig själv bakifrån & sedan runka till den ?

2010-06-13 23:36
Om jag vore den svartsjuka i det här fallet så vet jag inte vad det finns att vara svartsjuk på. men hmm kanske är svartsjuk på att han kan ta en bild på sig själv bakifrån & sedan runka till den ?

Om du skulle ta med det i låten skulle de finnas nån bra punch iaf!

2010-06-13 23:37
Förstår egentligen inte dom som klagar på atle?

Han har faktiskt rätt, spelar ingen roll om det är småfjortisar som vet vem han är, det är fortfarande fans eller hur? Känns som ett onödigt samtalsämne att tjafsa om vem som har mest hype inom vilken åldersgrupp? Let it go!

Skit i dom här jävla dissarna nu förfan.. ni kan er grej båda 2!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-13 23:38

Lyckats med vadå? Snacka om jesuskomplex..

Eller det faktum att såvitt jag vet är de flesta rörande överens om att jag skriva bra texter medan dina egna texter.. Suger kuk?

Om du skulle ta med det i låten skulle de finnas nån bra punch iaf!

....

2010-06-14 01:01
Woff Woff LUGNA NER DIG NU FIDO!

2010-06-14 02:53
När kommer dissarna till alla som har kommenterat i tråden då?

2010-06-14 03:13
Alltså atle kan man inte riktigt placera.. Han kör ett elov och beny stuk med ett försök av att låta hård.. Dina texter är inte ens i närhetens av hundsims uscha

2010-06-14 03:26
Det roliga med Atle är att han leker bara hård på internet.
i verkligheten är han en jävla pajas som lallar runt!

2010-06-14 12:23
Det roliga med Atle är att han leker bara hård på internet.
i verkligheten är han en jävla pajas som lallar runt!

Och detta vet du hur ? Ifall du har sett mig & tycker jag är en sån pajas borde du ju vågat säga det till mig ? Haha
Blomduvet: Men då kanske hundsim ska försöka sälja sina texter till artister som kan leverera eller vad säger du ?

2010-06-14 14:33
tyckte detta va tungt som fan...
JMH-sound.se check it out!