I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ny Video Pofle - Jeg savner dig ft. Malle mac

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-15 23:28

[Video] Ny Video Pofle - Jeg savner dig ft. Malle mac

Som överskriften säger ny video där jag sammarbetar med den danske rapparen malle mac.

Beat : Pofle
Text : Pofle
Mix/Insp : Pofle
Sång : Malle mac
Rapp : Pofle

Enjoy // Pofle

2010-06-15 23:33
Oj har aldrig hört dig förut men måste medge att detta var råtungt, skön låt och skön mix.

Videon var härlig.

Malle har skön röst.

5/5

UPP MED DENNA!

2010-06-15 23:35
Tack man det uppskattas att höra..

Denna track e inspelad på det första beat som jag gjorde...

ha de fett peace..
Rappare

2010-06-16 00:27
Tung tycker den va skön :)

Moderator

2010-06-16 00:30
Tycker den här var galet mysig faktiskt. Sången är tvärskön även om jag inte fattar ett ord, gillar danska helt enkelt. Rappen var också skön, lite feeling i den även om man kan förutse rätt många rader känner jag. I vilket fall, mysfaktorn är hög och det är jättebra jobbat!

Videon var väl inget märkvärdigt, men den är också bra. Uppskattas alltid, så fortsätt med sånt här!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-06-16 00:57
ramuz

Trevligt riktigt najs att du tycker det tja jag försökte hitta på så mycket nya rader inom "kärleks temat" men men antar att du har hört det mästa men missa då inte nästa låt (Se den pige) Där vi ställer malle lite mer i rampljuset med reffräng och en vers. Där han även står för beatet.

Och jag lovar att försöka översätta så gott det går men kom ihåg allt rimmar inte likadant när man översätter det från danska till svenska.

2010-06-16 01:06
Enda jag ska klaga på är ditt delivery, låter som att du har fett tråkigt framför micken, men gillade ändå låten på något sätt.

Texten är väldigt förutsägbar också, och inte så invecklad som jag gillar de, så träna på delivery och lyrik så blire fett:)

2010-06-16 01:06
Snyggt.
VD,
Lifee Group AB / AppLifee.com
Bygger appar åt artister, holla'
Moderator

2010-06-16 01:27
Bara du inte tar något av detta negativt. Låten är verkligen skitbra, och jag tycker både danska och skånska är charmigt att lyssna på. Så enbart positiva vibbar till er! Ser fram emot att höra mer!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-06-16 01:36
ramuz

Ne då det e lungt, har aldrig tagit åt mig av kritik verken possetiv eller negativ för alt går ner till vad man tycker själv, diggar man låten eller inte.. och alla kan vi ju inte ha samma åsikt. Hur skulle då världen se ut?

Men missförstå mig rätt possetiv kritik är altid lika kul att höra.

Narturligtvis kommer det fler låtar ;) lita på det.
Graffare

2010-06-16 02:46
Aldrig gillat dansk rapp... Men fortsätt öva=)
-

2010-06-16 03:25
kan du ge ner laddnings länk?

2010-06-16 05:33
Aldrig gillat dansk rapp... Men fortsätt öva=)

Var hör du dansk rap om jag får fråga?

Lät tvärfett i mina öron! big up!
lillenmusik.se

Collab? Hojjta!

2010-06-16 13:47
MjR

jo men det klart här har du ner laddnings länk

http://www.pofle.se/Pofle%20-%20Jeg%20savner%20dig%20Ft.%20Malle%20mac.mp3

Annars är det bara att besöka http://www.pofle.se så finns den där och mycket annat...

ha det bra // Pofle

2010-06-16 14:17
Skit nice jag svär man:D !!!
Graffare

2010-06-16 14:31
Var hör du dansk rap om jag får fråga?

Well... Skånsk rapp utan delivery är väll samma som dansk;p?
-

2010-06-16 14:46
Tizm

Asså m8 du har noll koll, ännu en hatare som snackar om saker han inte vet ett skit om.

Gå in på youtube och sök på Mc Fight night där är ett exemple på hur danska battle e så mycket fetare än svenska.

Annars finns det topp artister som

Pede B
Mc Clemens
Suspekt
Jokern

etc etc. bara för att du e trög och inte förstår betyder det inte att det är dåligt.

2010-06-16 16:19
Helt klart en bra låt, videon var också bra stundvis och men ibland blev det lite för mycket effekter. Gillar refrängen mycket, men det är ingen energi i din rapp män! Du är nästan inte sorgsen utan bara tom! Vill ha lite mer feeling från dig!
Thats it! Annars kan jag bara önska lycka till!

Ville B http://www.myspace.com/brokenpandas
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night

2010-06-16 18:14
låten var bra, sången lät mycket bra i mina öron och videon var nice , fårtsätt!
Dahl, bah gör mitt bästa.

2010-06-16 18:54
Det känns riktigt bra att ha fått så bra kritik och jag vill tacka er alla :) och jag tror verkligen att ni kommer att älska mitt kommande album :) som naturligtvis släpps gratis på internet, vi får väl se om whoa vill sätta det på startsidan.

Peace // Pofle

för me musik checka www.Pofle.se eller www.Myspace.com/Pofle

enjoy