|
|
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Riktigt jävla bra jobb! Som tidigare sagt, tycker du låter som en liten Liil Wayne och det är så jävla skönt! Men smaken är som baken, och din röst är som jag tidigare sagt en röst man antingen älskar eller hatar. Jag ÄLSKAR den! Fridens mayn!
|
|
|
Lil Lil wayne ! Tungt bror :) Bästa du lagt. Och mixen var fresh!
|
|
|
vissa ställen låter det jävligt bra, men du klarar inte av låten i helhet
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
|
|
|
Du låter lite off på vissa delar i tredje verset, annars var de helt okej! Du har skön röst btw! :) Keep it up, Swedish Lil Wayne!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
MmK Förklara gärna mer hur du tänker!:) och jag vet, en riktigt svår låt att ge sig på men se det mer som en hyllning!
|
|
|
Mannen, eller Lil'B som jag kallar dig för haha, det här var tungt gjort och bra gjort av dig som fan att ge dig på en så här svår låt, men du klarade det riktigt bra tycker! Som någon sa lite off vid vissa tillfällen men va fan de e en svår låt! Du vet att jag diggar din röst som fan, så bara fortsätt kriga dig fram Lil'B!!
Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
|
|
|
Jadu,, inte dåligt gjort.. det mesta är redan sagt men aa jag vet inte.. rösten.. provat göra låtar helt laidback utan att göra något med rösten? visst det låter häftigt men man skulle vilja höra hur det är egentligen.. det känns så ansträngt liksom. aja, bra gjort anyway, keep it up
|
|
|
btw får man fråga hur gammal du är`?
|
|
|
14 år man! jag gör inte till rösten, jag kör min stil min egna grej, det är bara så jag är!:)
|
|
|
asso du borde kalla dej lil bruzz ist :P kan tänka mej dej på en stor fet scén me massa peepz som står å skriker efter mer :) du har blivit sjukt mtk bättre man och låten är fan lika soft som orginalet keep it up, peace :)
|
|
|
Roligtg att du inte sa the N-word och istället tog en andningspaus.
Nej men, du är tung för din ålder men denna låt är nog lite för mäktig för att ge sig på. Speciellt Eminems vers, du förstörde den TOTALT.
www.twitter.com/nollettfemsju
|
|
|
Nollettfemsju P15 vore det inte mer roligt om jag sa det? Håller med det är en riktigt mäktig låt, och smaken är som baken! och måste tillägga att ja, eminems vers är riktigt svår och riktigt jävla mäktig, som sagt, se det mer som en hyllning!
|
|
|
Tycker du gjorde detta bra, jävligt svårt att ge sig på Eminems vers sådär men jag tycker att det låter bra. Big up! :)
Facit crew!
|
|
|
jag undrar bara vad det som är så svårt med denna låten om man tar bort ems del? Wayne kör ju jätte laidback på denna låten, och visst låter bra men är inte så svårt om man kan uttala engelska, och bruzz röst gör detta ju dessutom fedt som fan (: Sen mixen på reffen inte den fetaste där, och sen så tycker jag inte om folk som gör om eminems grejer för det finns INGEN som han :D haha
Well done Bruzz my son..
|
|
|
|
|
|
Tänker citata britney x) opps YOU did it again! Du har så jävla go röst. Lil'B ;) Reffen var kunglig fall jag får säga det själv :P Lil'waynes (stavning) verser var pricken , fast jag saknade två ord i en rad. Men du gjorde de ändå ;) Och som dom andra säger, " Du var lite off i vissa lägen" Men fall man lyssnar på hela låten så är det nått som hamnar i min winamp! Och eminems del , Den va över fet! Du ligger nog 1# i sveriges 14 åringar ! Men det är bara ord från mej , Men det är vad ja tycker och det ja står fast i! Och skulle tro att det bara är en tidfråga innan du står på en stor scen. hela låten va fett nice! Moutch love to this song! Fred / BigT
|
|
|
Du vet redan att din röst är unik och grymt soft så behöver inte gå in på det :) MEN även fast cover'n var en "hyllning" o.s.v så är det en för svår låt att ge sig på enligt mig.. Och jag tycker inte du gjorde det speciellt bra heller! Tycker tredje versen låter helt off, dock var lil waynes verser helt ok :) Reffen var det bästa på denna cover!
Mixen tycker jag är alldeles för över komprimerad..
Peace
|
|
|
Mannen som många redan har sagt, du har klättrat som in åt helve*e du e tung nu :) Rösten diggar jag som fan, men på vissa ställen kan det låta som att du blir lite överansträngd. Men du droppade på denna svåra låt, och du gjorde det bra man.
betyg : 8.0/10
PS : Om jag hade försökt anstränga mig, och få en sån röst som du har då skulle jag svimmat!
Big up // Oscar
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
|
|
|
Tack som fan för alla kommentarer grabbar! Riktigt roligt att höra!
|
|
|
eminem och lil' wayne är bättre.. sorry..
Great som Tony Tiger!
|
|
|
Kul att vissa tar sig tid att tycka till om mixningen! Fortsätt med det alla som orkar! Hjälper mig mycket!
Fred!
|
|
|
va rätt bra, men fan du låter offbeat som fan på eminems vers eller nåt, go röst som fan "mini lilwayne" ;)
|
|
|
|
|
|
Första gången när jag hörde originalet tänkte jag faktiskt på dig. :P Diggade hur du gjorde reffen, lät väldigt likt, samt början av Em's vers, du fick till flowet där tycker jag. Det ända jag klagar på är att acapellan lät sjukt låg enligt mig. :P
Wurrup?
|
|
|
mja, du kontrollerade waynes delar rätt bra, lite off imellanåt, vilket e lite pinsamt medtanke på takten som är där. sen när eminems del kommer så är du helt ute o cyklar tyvärr, men bra försök iaf! :)
för övrigt så är du riktigt grym på engelska o rap för 14 år! hade viljat höra ngt eget på engelska? ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
Ja det kommer mer engelskt shit! Dock kan jag verkligen inte hålla med om att jag är off på waynes del, eminems vers, okej kanske nåra gånger men verkligen inte mycket! Men tack för kommentarerna allihopa, uppskattar det :)
|
|
|
Fett att du gjort en cover på denna låten..
Du la det fett, svårt att "digga" den på så sätt att Lil wayne & Em gör låten så otroligt bra.. Visa ställen lät det skitbra, andra lite sämre. Speciellt på Em versen, mycket flowmissar och sånt.. Men inget man klagar på, du sätter det nästa gång. Din röst är fortfarande tööööng!
Fortsätt bro!
/ jikke
|
|
|
rösten lät jävligt tillgjord och drog ner på det hela.. Men tyckte inte alls det lät bra överhuvudtaget, både weezy & em är unika och går inte göra om något som dom gjort.
|
|
|
mhhk min röst är som den är, lite annorlunda!:) Men Moffen Hade inte läst kommentaren riktigt Du ligger nog 1# i sveriges 14 åringar ! Det tackar jag för man, jävligt roligt att höra! OCH alla andra kommentarer, fortsätt pumpa!
|
|
|
Riktigt tungt du gör det, bra engelska som fan man!
~YOUNG FUTURE~
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
|
|
|
Tack boys! Jävligt kul att jag fått över 30 kommentarer på ungefär 12 timmar, riktigt roligt att se!
Sen det där med Lil wayne känner jag mig väldigt hedrad att jämföras med en av världens hetaste artister just nu, uppskattar det! LIL'B Låter bra hahaha !:)
Sen som sagt, se detta mer som en hyllning och inte att jag ska försöka visa på något vis att jag är bättre än dom, jag älskar låten verkligen och ville bara lixom visa min version av den, only love!
Det kommer komma upp mycket material med mig i sommar, räkna med iallafall en tråd med mina låtar i audiforumet nästan hela tiden, jag satsar stort som fan iår!
Hare Bäst Whoaiter och fortsätt pumpa o stötta som ni gör, GOD BLESS YA'LL! B
|
|
|
Fett!
Detta är min forumsignatur
|
|
|
Tyckte det låter bra, inte min typ av musik, men den låter mycket fet keep it up ;)
|
|
|
''Wayne's'' vers lät, ''helt'' okej, på gränsen till att jag inte stängde av. Ville höra hur du drog eminems.
Låter whoa mig försöka mig på eminems vers? Blev fett sugen nu.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|
|
|
Problem Det är bara att köra! Vad tyckte du om låten då?:) haha, förstog inte riktigt vad du tyckte i helhet.
Annars tack för alla andra som kommenterat, riktigt roligt att se!:) B
|
|
|
Det var inget jag självmant skulle gå in och lyssna på om det inte var en cover av Eminem & Wayne, om du förstår?:) Du har potential, men låten är som sagt jävligt svår. Bara em & wayne som lyckas haha.
Men då postar jag snart, håll ögonen öppna! haha Spoiler ROLIG GREJ!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big up boooooy !!! :D fett tungt fanns väl vissa snesteg men fan ja diggar som faaan !!! Kör engelska fan :D
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
|
|
|
Tack Som fan Gubbar! MER MER MER
|
|
|
lite off sådär va.. annars rätt nice, du har tung röst!
Käft
|
|
|
Tack man, HIH LIKE A BIRD (GRRR; GRRR)
|
|
|
U PE PE
|
|
|
|
Moderator
2010-06-24 18:22
|
Som någon skrivit, antingen älskar man eller hatar din röst. Jag har inte fastnat för den än iallafall, men tror den är lättare att gilla på engelska än på svenska. Så enligt mig tycker jag du ska satsa mer på engelska. För där låter det stundtals bra, hooken och första versen gillade jag faktiskt.
Sen, tänk bara lite på hur många gånger du skriver i tråden. Bara så du har det i bakhuvudet.
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
jävligt jävligt FETT gjort lillkillen;) ska bli kul att se hur långt du kommit om fem år:D det var en komplimang för om du fortsätter att kicka så jävla bra som du gör så kommer du komma låååååååångt e min mening! Kärlek
|
|
|
asso du borde kalla dej lil bruzz ist, wööööörd! Vet inte riktigt vart jag ska börja. som jag alltid sagt din röst är sjukt nice! jag verkligen älskar den.. eftersom jag gillar denna låten så tycker jag den är riktigt bra, jag gillar både eminem och lil wayne! du är lil lil wayne helt klart du gör det riktigt bra! allt är faktiskt lysande, super!!!
|
|
|
Aaa, drar sista uppen nu och får tacka för alla grymma kommentarer jag fått!
GOD BLESS YAH!
|
|
|
Sorry för dubbelpost, men äre någon här som fattar vad lil wayne & eminem vill ha sagt med sin text? Och om någon har sett videon?
|
|
|
|