I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Poesi ft. Eben - När Vi Glider In (Officiell Musikvideo) första!

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-07-02 18:03

[Video] Poesi ft. Eben - När Vi Glider In (Officiell Musikvideo) första!

Tjo! Vet inte men jag fick ett ryck att jag ville göra nåt kul med en gammal låt som vi gjorde för rätt längesedan, så vi tog en mobilkamera och spelade in en video. DOCK bara 4 tagningar vilket är lite tråkigt, men de va kul att göra den iallafall. Och det ska igentligen stå "Makke" som mitt namn men jag kallade mig poesi när jag gjorde låten då.

Är inte speciellt nöjd med min vers längre faktiskt. Peace!

Rappare

2010-07-02 20:08
alltså ... det verkade mer som videon va för längesedan och låten nu ^^ det lät najs men såg inte så bra ut ...

ett + är iallafall att det é mkt roligare att se på videon när man lyssnar ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-07-02 21:23
fimpa ciggen, ser riktigt fjantigt ut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-07-03 00:18
låten va iaf snippet bättre än videon, tyvärr videon va inte bra. men träna på de :)
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen.
http://www.myspace.com/fdrmusik
Moderator

2010-07-03 00:28
låten var helt ok, inte nått jätte bra. Flow var väldigt simpelt och stelt tyckte jag. Texten var absolut inte bra tyvärr =/. Videon var inte heller nå speciellt bra, och som Öster skrev, fimpa ciggen, ser bara riktigt fjantigt ut när ni vevar med ciggen i luften som om de vore trollstavar.
//TW

2010-07-03 02:40
låten var skön men videon var kasss!!!!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-07-04 17:17
tack gubbar o flickor !

tar åt mig av vad ni säger, de skulle igentligen inte vara med någon cigg i videon men precis när de skulle börja så tog han upp cigg som ni kanske ser hinner jag inte tända den haha.. de va lite dumt kanske.. ville inte ha cigaretten igentligen menmen, de blev som de blev.

KUNGEN, jag vet! jag sa det till honom, skippa alla dessa gammaleffekter, för jag hann göra bara min del sen gjorde han sin egna, och la på effekter på mina med.. Aja, de va en ful liten video iaf som folk kunde ta del av haha ;) peace and love!

2010-07-04 17:23
Låten är skön som fan tycker jag, videon kan bli bättre men vafan en mobil kamera vafan tror ni ni andra som skrivit?

Diggar din stil MAKKE
Checka mitt o mainstars nya släpp här i audioforumet!
B
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.