|
|
|
|
|
[Audio] Von Simon - Vad
Yo,
Sitter med en inflammation i levern och magkatarr (livet som arbetsnarkoman) , så får inte jobba och det innebär ju lite tid för att spela in! slängde ihop en låt, vette fan va jag tycker om den faktiskt! andra versen har jag kickat förut fast på ett annat beat. Men la den en gång till på detta beatet. Testade lite att leka med min röst, inget alls seriöst:)
http://www.speedyshare.com/files/24031636/Von_Simon_-_Vad.mp3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Intro 8x Vad, mannen jag är gud//
Vers1 Se mig glida genom rummet// Och du stänger munnen// Von Simon, namnet som ingen jävel glömmer// Jag och mina hundar tar ditt namn och river sönder det// Bygger upp ett slakthus och lägger kroppen under det// Det här är våran stad, vill du spela vad? kom tillbaks// När du är jag, 20 bast, miljonär, äger två företag// Pengar ger respekt, jag har pengar så jag äger dig// Fitta, jag kan köpa dig, fucka dig och sedan döda dig// Skratta bäst som skrattar sist// När jag sätter hundra tusen kr på ditt huvud bitch// Nolla, tror du att jag skojar? Fråga Cashflow vad som hände// När han prata om mig i ett negativt ämne// Har inte hört han öppna käften, längre// För min grabbar fuckar upp varenda jävel// Som vill sitta bakom skärmen, och spela någon jävla hjälte//
Reff 2x Vad, jag tar över nu// Vad, ska du stoppa mig// Vad, mannen jag är gud// Vad, mannen jag toppar dig//
Vers2 Von Simon kliver in 4 katter bakom ryggen// Skiter i vad rykten tycker, öppna käften, håller glocken trycker// Av, tro mig känner mycket hat idag// Snubbar snackar vad, vänder ryggen, kom tillbakas// Ser hur klicken backar upp till varje fucking grad// Viker aldrig av, kliver in på klubben snubbar kollar snett// Ger singnal och du plockas main, inget fucking game// Det här är våran stad, vad mannen vad vad// Bombar upp ditt hus, lägger din familj på botten av ett hav// Är en fuckad psykopat, allt som kommer från min käft är allvar// Ta det ordagrant som en blindskrift, för jag och min mick// Är som john holm och sin dick, ett hot för varje fucking bitch// Släpar dig, dränker dig i piss, Von Simon// Lägg mitt namn på minne som en flyttbar disk//
Reff 2x Vad, jag tar över nu// Vad, ska du stoppa mig// Vad, mannen jag är gud// Vad, mannen jag toppar dig//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
kom igen nu:)
|
|
|
måste nog va de sämsta jag hört på de länge. riktigt riktigt dåligt. usch!
|
|
|
håller inte med nambeats . Detta var tvärr fett :D Tkr allt du lägger blir skit nice alltså ! Fortsätt! Pz
|
|
|
Moffen: tack, roligt att höra! Det är väl förmodligen Cashflow horan som gömmer sig bakom nytt nick (nambeats.)
|
|
|
haha . det är det säkert :D
|
|
|
|
|
|
gillar verserna.. men reffen tycker jag låter lite tom typ.. men annars tummen upp:)
Let's kick it !!
|
|
|
Tack, jävligt roligt att folk gillar det man gör :)
|
|
|
Ska du kalla mig Cashflow också då eller? jag tycker seriöst detta var riktigt skit..
mixtape kommer nångång!
|
|
|
Jag bryr mig inte om va barnungar tycker :) Kopierat ditt namn från Björn Ran"n"lid? haha fjolla
|
|
|
uppp
|
|
|
bra skit brorsan!!
VAD!!!
Ingen kan vingklippa mig, jag är ett stridsflygplan!
|
|
|
digga låten :) men tkr du la vers 2 skönare faktiskt vet inte varför riktigt men tkr hela vers två va skönare i helt het : )
keep it up
BleSs / Nysten
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)
BleSs
|
|
|
|
|
|
låter tungt ! fortsätt :)
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/717029/1.aspx lägg en kommentar om du ser denna kommentaren . hej
|
|
|
Tack mannen :)
|
|
|
Du låter annorlunda i rösten, mer krystat? Dock tycker jag det låter rätt najs.
Tung låt i övrigt, kör på!
www.Badaboomstudios.blogg.se
|
|
|
håller med om det Freddson sa om reffen annars var verserna tunga
|
|
|
Platinum P20: Jo jag vet, testade lite att leka med rösten :)
tobbskii : Tack roligt att höra:)
|
|
|
uppppp
|
|
|
Sista uppet för denna tråden
|
|
|
|
|
|
tack man
|
|
|
Tycker acapellan var lite låg, eller så är det bara jag som e trött.. Annars till låten så var den skön, bra flyt, skön attityd texten var bra !
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
|
|
|
I början kände jag oxå det, men eftersom ingen komentera något om det så tänkte jag att det inte var nån fara, men där ser man :) Roligt att du gillar annars!! Tack
|