Meanie Me, du måste skaffa dig en egen stil, missförstå mig inte nu.. det är helt okej att man influeras av artister men att du vänder på eminem lägger till några bokstäver och har det som artistnamn, man hör klart och tydligt vem du försöker efterlikna när du rappar, det blir bara för mycket.. komigen liksom, varför ska man lyssna på dig när det finns en annan snubbe som gör den musik du gör fast flera gånger bättre? Och ursäkten "Jag har alltid lyssnat på Eminem" håller inte, för jag lovar att det finns massa andra rappare på det här forumet som lyssnat på Eminem lika mycket eller tillochmed mer än dig.. men du är den största ripoffen jag sett/hört. Jag hatar inte utrycker bara min åsikt och jag tror fler delar den.
Nu till låten. Meanie Me: Du försöker dig på svårare saker än vad du behärskar, försök att inte låta så tillgjord i rösten och försök börja med att skriva jämnlånga rader så allt hörs ordentligt. för om man verkligen hör efter hör man att du har några riktigt schysta rader. keep it up man!
Modou: Gillar den här versen starkt! du är skicklig på mikrofon, riktigt bra vers..
Andrez: Haha jag trodde Andrez skulle vara på tredje versen men så var det ej.. kopplade tillslut att det var han på reffen, Jag är väl inte rätt person att döma hur bra det var men att jag trodde reffen satt på beatet borde man kunna ta som en komplimang (?)
Nu vart det ett jävligt långt inlägg men det är alltid kul! ett tips till dig Meanie Me är att spela i din egen liga, När det är din egen låt bör du inte sammarbeta med någon som ligger nivåer över dig, glappet känns för stort mellan er.
|