|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
hahahaha xD åååh herregud va kul xD
Ja satt faktiskt å diskutera detta me min flickvän innan idag.
Jag - '' skumt att ingen har dissat mig på länge '' Hon - '' Jo '' Jag - '' Fan asså, ja e fett sugen på att bara köra över nån ''
Å så kommer du! :D
It´s Alive! Hell yeah, I aint dead!
|
|
|
|
|
|
"skumt att ingen har dissat mig på länge" va? har du blivit dissad många gånger?
ah okej, joshan najs att jag kom som ett stjärnfall då :)
|
|
|
såja broder! :)
SpoilerJag - '' Fan asså, ja e fett sugen på att bara köra över nån ''
Å så kommer du! :D
haha puss
Robinholta reppar DRRStudios! RR Clicken
|
|
|
nog bland det sämsta jag hört. sorry man. väntar på att höra joshans svar
|
|
|
du har ingen chans sorry
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Graffare
2010-09-03 12:52
|
Såja, då får vi höra Joshan slakta snart då:)
Sen kanske du har gjort den här låten för att få småtjejer, det har jag ju hört ska funka man har ju hört om han där fonkyfresh.. haha
|
|
|
okej joshan's små "fans" får la se hur det blir..
|
|
|
Aww gulliga killar! :)
Robinholta reppar DRRStudios! RR Clicken
|
|
|
Jag undrar hur du vet att han älskar snopp? Har du doppat den i han eller? Pajas..
JoshaN du tar han lätt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Har du doppat den i han eller? Pajas.. Ja, det märkte du väl när låten tog slut...
|
|
|
Märkte och märkte, jag blev glad över att den tog slut. Du får höja volymen på din röst nästa gång.
|
|
|
Nja, får väl vara ett litet "fan" till JoshaN nu då och säga som dom andra att jag ser fram emot JoshaNs svar och detta kommer nog bli en lätt match.
Stilen, texten, attityden och anledningen höll inte. Du har rösten, den var faktiskt riktigt skön och dialekten med.
Låt bäste man vinna.
|
|
|
Njaa helt ok... men tror nog att johan tar det här :P // Peace
Fherando Baby!
|
|
|
"skumt att ingen har dissat mig på länge" va? har du blivit dissad många gånger? spela roll om man blivit dissad ofta, han tar dig.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
|
|
|
tror joshan käkar dig, och jag hatar snubben:) så är verkligen inget "litet fan" för jag har själv beefat honom
PinteR PeeeejZ Ifall du vill något så adda: Pinter_2tr@Live.se
|
|
|
tror faktiskt joshan tar detta..
|
|
|
Tror faktiskt inte att du har mycket till chans här ! hade varit kul o veta varför du dissar honom dock! känns lite onödigt att släppa diss bara ''för att'' liksom! Anyways good luck // One
Nuff' Said!
www.myspace.com/dnacollab
|
|
|
Joshan blir så stekt i den här . asså haha klockren låt döda han bara !!!!!!! joshan kommer inte ha en chans . mkt bättre mixxat bättre musik o allt .. joshan ansvänder bara AOUTOTUNE
|
|
|
mkt bättre mixxat bättre musik o allt kan jag ju dock inte hålla med om :P o så tror jag inte att joshan loooosar denna rond faktiskt . men åter står o se
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)
BleSs
|
|
|
skönt att någon satt fittan på plats ;D bra mannen ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
seth dee, du e bara ledsen för ja piska din röv röd me 16 rader.. å jo, de kommer ett svar så fort ja får chansen till de :) Just hold on and u will see who gets fucked man ^^
|
|
|
haha rolig tråd, vet att acapellan är lite för låg men de skiter jag i.. låten är ändå kort.
|
|
|
Nice ;) du kanske kan ta han :)
|
|
|
joshaN kommer köra över dig... stackare
WWW.BASSMUSIK.SE !
|
|
|
|
|
|
Haha, seth dee har ju ändå lite komik i sig :)
Nuff' Said!
www.myspace.com/dnacollab
|
|
|
Tyckte inte den va dålig iaf :) De kan nog bli jämt. Gilla den fan ^^ Fortsätt och gör mig en tjänst ! slakta han i nästa !!!
|
|
|
haha vafaaan! blir kul att höra joshans svar men tror att du tar detta makke :)
|
|
|
Tycker inte det var något fel med dissen, men att bara dissa utan någon anledning, du tål honom inte? Finns många här på whoa som inte tål varandra, ska dom göra en flik med bara dissar nu också eller?
Nej men som jag sa, det var inget fel på dissen, men joshan knullade dig ganska hårt
Keep it up
Zimpan
|
|
|
|
|
|
Detta var faktiskt riktigt najs, men... Joshan kommer köra över dig.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
|
|
|
han har redan släppt dissen jobro.. har inte haft tid till något i musiken därför blir mitt svar försenat.. pz
|
|
|
kom igen nu makke, vill höra ;)
|
|
|
var bara tvungen att höra din diss först, för visste redan att JoshaN hade vunnit detta innan jag ens hade hört hans diss... Hörde hans diss nu, och du blev mördad av honom, sorry men sant...
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
|
|
|
ärligt talat tyckte jag du vann detta med 16bars gillade inte alls han... Han sög enligt mig
Prestige is the shiiieeeeeeeet
|