[Audio] Bruzz - It's That Alright With You? (SNIPP, MIX NELIONE)

Vår Hiphop - Audio & Video

[Audio] Bruzz - It's That Alright With You? (SNIPP, MIX NELIONE)

Yess här är ett snipp av vad som ska komma skall, en SÅNGLÅT!

http://www.speedyshare.com/files/24088248/Bruzz_snipp_nelione_mix.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Som jag sa förut! Skööön som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite för skrikigt på nåt sätt, men det låter rätt mysigt ändå på nåt sätt =) Dock var mixen inget vidare bra, låter lite som att du sjunger i en kyrka eller nåt :P Men kan säkert bli tungt !
Jävligt mysigt och behagligt, detta är nice! big up :)
Facit crew!
Måste jag kommentera och säga att du är för jävla bra?
Måste jag skriva i min kommentar att jag älskar din röst?
Och... MÅSTE jag tillägga att du kommer lyckas med musiken?!

JA det måste jag :( haaha!

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
lite för skrikigt på nåt sätt, men det låter rätt mysigt ändå på nåt sätt =) Dock var mixen inget vidare bra, låter lite som att du sjunger i en kyrka eller nåt :P Men kan säkert bli tungt !

Förstår inte vad du menar? Det är en dyr Lexicon plate och ett delay på som inte alls låter kyrkkatig och varför skulle man vilja ha de torrt på ett piano beat? Känns lustigt alltihopa!

Btw är sång i kyrka bland det skönaste som finns ;)
Det var en åsikt, andas.
Det var en åsikt, andas.

Jag måste väll förklara? Vet inte hur många år du producerat men du lär ju säkert va bättre :)
Det var en åsikt, andas.

true att det är en åsikt, din åsikt. men även jag förstår inte? kyrka låter mycket mer.. öppet om man säger så, tycker mixingen på denna va grym!

låten låter riktigt soft, behaglig liksom! ey nelione kan du mixa en låt till mig kanske? bruzz gästar reffen, hit me with PM eller adda min msn, skulle uppskattas!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
ska snart checka låten bruzz MEN är bara tvungen att fråga dig Mr.Neli1 vad det spelar för roll om du har ett dyrt reverb och delay om du ställer in dom helt fel? Blir ju fortfarande dåligt, right!?
Har ej lyssnat än så ska ej uttala mig om det är bra eller dåligt än dock.

har nu lyssnat ocg tycker själva kvaliten är bra, alltså själva mixen och reverbet och delayet låter super!
Men hur du har lagt allting får mig fan örja böla.. Tycker du lagt back up'sen helt jävla snett asså!

Bruzz: Klart skön låt men tycker inte du passar alls på denna stil, tyvär ;)

Peace out

Skippa dom där underadsen! Dom mörka, blir bara och förstöra, dom ligger falskt stundtals.

Mixen: Du måste lägga tonfixare ibland. Panoreringen är inte heller någon höjdare, likaså reverb och delay. Och det spelar ingen roll hur mycket saker och ting kostar, ställer man in saker fel låter det fortfarande skit.

Kommer bli grymt senare tror jag, men som sagt, vissa toner är totalt falska (främst de mörka)
DMS-Music

Mr n1 undrar också de?! Du vet vad jag menar haha!
nej inte bra

kanske dags att sluta mixa med ögonen och istället använda öronen?
tydligen är inte mixen passande eller bra enligt vissa. och då ska du, precis som rapparen, kunna ta den kritiken och utveckla istället för att sitta och lipa i tråden. gör om, gör rätt. det är mänsligt att fela.

varför skulle man vilja ha de torrt på ett piano beat? Känns lustigt alltihopa!

bara för att det kanske är vanligast med en reverb eller delay när det kommer till paino så betyder inte det att man MÅSTE köra så. som sagt, mixa inte med ögonen.. LYSSNA om det låter bra. testa olika vägar, pluggar, elelr skippa dem helt om det inte låter bra.
ett hett jävla tips är "Prelude" med m.sakarisas, där haru torr acapella över ett pianobeat. väldigt passande faktiskt.

men tur att detta var ett snipp bara, för då kanske du/ni ändrar på mixen, om ni nu tar åt er.

im out.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Skön som fan!, älskar din målbrotts alkis röst!
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Neoline Vet inte hur många år du producerat men du lär ju säkert va bättre :)

Ja det stämmer :)
Nelione, nej jag har inte en aning om vad du menar.

AndreSalomon
Sa ju inte emot :)

Andra: Tråkigt att ni inte gilla mina mixnigar.
missbruk is my idol glömde jag säga ;D haha
kan tyvärr inte säga detsamma.
ta åt dig av kritiken ist för att försöka skämta bort allt.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Okej, skriv 1 inlägg om vad ni tyckte och fortsätt inte svara och håll på så inte tråden spårar ur, kommentera låten och mixen inget annat!:)

Tack för dessa kommentarer!
borde kanske ändra titeln på låten, till: is that Alright With You?

med tanke på att it's är förkortning på it is, som är ett uttalande och inte kan andvändas i frågor :)
Yours truly, Slobe
Kan kommenteraa att du är bäst bro! Lyssnat på låten 1000 gången nu! Älskar hur du exploderar i slutet
Nja! Detta var verkligen ingen favorit direkt. Sången var ur takt ett par gånger vilket gjorde att det lät helt fucked up. Mixen är väl relativt okej men bastrumman är väldigt klick:ig vilket jag inte tycker passa. Pianoslingan är extremt tråkig. Till sist tycker jag det är för mycket reverb på låten, men det är en smaksak.
de bästa du gjort
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
hah naw va gulligt de låter hahahah :D
as sköön bruzzie, tycker nelione mixa de bra, lät soft iaf :)
Det finns så många rappare, men ingen som mig !