[Audio] IQfemtio2 - Jag Lovar Hade tråkigt, slängde ihop lite örongodis!Digg it!http://www.speedyshare.com/files/24369509/IQfemtio2_-_Jag_Lovar.mp3Texten:"- Ööh.. Det är många som försöker komma upp inom musiken, men ni kommer aldrig komma fram för"4xDet här är min värld, det här är mitt livdu vill va med men du kommer aldrig komma in.I like to move it som om jag vore en flyttfirmatar mig över gränserna precis som alla flyktingarsveriges tyngsta rader och jag ja tar min andelnär mina punches plockar flera tänder än tandféJag cirkulerar över molnen som ett flygplanmed många frågor om mitt liv och drömmen och ny dagfokuserar på det nya, glömmer det gamlaoch vandrar i tankar, med hopp om att drömmen blir sannmen - jag straffas alltid, för röda trådar slits avoch kalla kommentarer som om jag satt i en isvakhar blivit vana och kritiken den är skitvaghar inte problem med texter, men alltid med mitt beatvalmen jag är jag, staplar in på festen utifrånoch battlar folk med material som brakat på i 20 år!smider planer stup i kvarten, alltid nått i görningenoch sätter sprätt på verket, mynten rullar in vid löningen!- kickat sen barnsbenera applåder är som bränsle för min låga, så jag öser på med brasvedhar alltid klassats som dom vassaste kniven i lådanälskar det när alla fansen klappar och skriker i tårarx2Det här är min värld, det här är mitt livdu vill va med men du kommer aldrig komma in.Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångrade"- Komigen grabbar, vi vi drar dit!Asså jag lovar det kommer inte hända nånting, asså det är 100% säkert.."Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångrade"- Fuck you! Jävla slyna.. Stick åt helvete. Kommer ALDRIG mer snacka med dig."Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångrade"- Joooo men komigen! Drick nu. Du klarar det här, heh jag lovar!"Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångradex2Det här är min värld, det här är mitt livdu vill va med men du kommer aldrig komma in._____________________________________SPARA OCH SPRID! :D
Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångrade"- Komigen grabbar, vi vi drar dit!Asså jag lovar det kommer inte hända nånting, asså det är 100% säkert.."Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångrade"- Fuck you! Jävla slyna.. Stick åt helvete. Kommer ALDRIG mer snacka med dig."Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångrade"- Joooo men komigen! Drick nu. Du klarar det här, heh jag lovar!"Jag saknar dagen jag kom hem och la mig i min säng och somnadeoch i min dröm tog jag tillbaka saker som jag ångrade