[Audio] Zittla - Fuck The Police Fuck The PoliceVers 1:Jag steppar upp steppar in och spittar grejen äktaoch skiter fullständigt i vad fittan väljer becknatitta när jag fäktar, gitta djävla fräckadu tror att du e nått eller är häftig med din attityddu kommer från rinkeby och tycker det är läskigt där i danderyddu får fan beckna puder lite läppstigt och en manikyrjag är less på att det tycks vettigt och va katolikom du becknar nått som becknas läskedrycken anonymtVers 2:jag droppar en vers igen, du plockas av värstingensom komer från persien, så beckna min plattafäktas med rassar, vi är äkta du fattarVi är feta mannen, du kan knappast fatta denär vi kliver in så blir nazzar nackadeså fatta fakta bre, vi hustlar papperenoch kliver in på fältet med en äkta ordlekoch när du kliver in så förväntas inget motspelRefräng:Din fitta du blir bucked, vi är stuck här på streetsenVi spliffar upp en puff, mannen fuck the police menRidaz och gees men, we high of the lie when we ridin the streets men, fingaz to the presinct http://www.speedyshare.com/files/24395126/05._Zittla_-_Fuck_The_Police.mp3