|
|
|
|
|
[Audio] sling & imchi ft bruzz & gemini - undefeated
Yes, Ny låt ft Bruzz & Gemini, undefeated. Sista låten där Bruzz går under just namnet bruzz, hädanefter blir det Oskar Bruzell.
Big up till Oskar och Gemini för att dom vill gästa! hoppas ni diggar det!
Lyssna / Ladda ner: http://soundcloud.com/imchibeat/sling-imchi-ft-bruzz-gemini-undefeated
Vers1: Sling Ref: Bruzz Vers2: Gemini Ref: Bruzz Brygga: Sling Ref: Bruzz
mix/beat/prod: imchi
Big up!
(Inlägget ändrat av ramuz 2010-11-02 22:44:28)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Okej, det finns två sidor av detta. Tyvärr är detta lång ifrån min musiksmak, mina öron diggar inte det. Men jag måste ge props för att den var så välgjord, skönt beat och även sköna rader.
Fortsätt så med den rätta mag- och taktkänslan! :)
Thumbs up!
|
|
|
Tack mojo för det, kul att du hör arbetet bakom iaf! big up!
|
|
|
sämmre ljudkvallité, men endå.
|
|
|
Yezzur!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
bruzz knullar beatet. pz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
Såja gubbar! fet skit :)
Robinholta af Pankbanken!!
|
|
|
den vart fan grym denna! mixen vart råtung! kul att man fick va med å bidra...
nu vill vi ha lite kritik och komplimanger ;)
Music makes me feel...
|
|
|
|
|
|
give us some love!
Music makes me feel...
|
|
|
Detta är överfett på alla håll och kanter. Beatet, alla bidrag, mixen. Man hör verkligen precis som sades att det ligger mycket arbete bakom det här, framförallt mixen kan jag tänka mig.
Dock är jag rädd att ni inte kommer få den feedback ni förtjänar här på whoa. Tror att det är för få som lyssnar på denna typ av musik här. Men satan detta går hem till 100% alltså. Keep up with ya shiet!
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676
|
|
|
Sjukt fett!
¨Cause when you try hard, is when you die hard¨ - Kanye West
|
|
|
Som många påpekat, GRYM mixning! Pz
|
|
|
Den här gillade jag som fan!
Gillar slings laidback stil på det, Bruzz ref var galet bra! gemeni, alldrig hört innan men gillade som fan. skön röst å stil.
Håller med l-green, satans fet prduktion!
|
|
|
|
|
|
Appp for this shiii
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Sjukaste skiten!
UPP! UPP! UPP! UPP!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
så jäkla feeett!! (y)
|
|
|
imchi och sling förtjänar mer! upp
Music makes me feel...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dettas är fett, men äre bara jag som tycker mixen på bruzz var lite sådär? låter lite som någon flanger eller något sånt på den ? :) Eller ja, låter inte så clean. Keep up!
|
|
|
huvudvärken: här e min text iaf :) pz
im gonna tell you the difference between me and you both of us are rappers but you know that im livin it to
hiphop non stop! until the day that i drop you cant defeat me motherfucker, you know that i stay on top
i blow ya brains out! are ya afraid now? you know when im on the mic im like pow pow pow
i dont giva fo! its the hiphop shit nod your fucking head, you just got brainfucked bitch
remember my name! yea yeah ha gemini my words will never die, ha ehcos in the sky ha
whatever makes me spin, man you know that im in if you think that you got it, let the battle begin
but you know im undefeated, so you know what your up for my lyrical delivery will knock you to the floor
im a psychokilling motherfucker, rappin insanely you gonna love me so much that you startin to hate me
Music makes me feel...
|
|
|
huvud:
Sling: hip hop stole my childhood i'm missunderstood i'm complicated i'm difficult but baby kill it i shoud i stay on my grind playin records nowere to find can't see out i'm blind i got nowere to fly i'm stuck in a box and i got no key wont stop music got me on the killin spree killin rappers and dreams and u don't understand u can't stand the fact that i am the man i aint human i'm a terminator entertain the lame and i kill the game so get out and jump of the stage one you don't fucking play with i don't change a winnin stratigy mayyn got the fucking pokerface and i'm stayin i'm a criminal critical shit it's pidiful bitches i need the music whitout i doubt i'm livin let me chill for a minute then get back on the track i don't rap but i go so hard like full attack bitch
bruzz får skriva sin, ref, har förlaggt den. (om du inte hör)
- Sling: spf until they barry me the beat is carrying me and i'm fly and we high and he die belive me insanity no gravity actually mad at me i acceave and u can't belive how i can spit heat bitch can you see this no cheap trick i'm real quick draw kill the beat i'm effective the record you mothafuckas you pretend aaah but i'm so real no reason to not kill the beat man i'm undefeated with no chance to beat that bitch i'm back
--- ekan kul att du gilla det, är ingen flanger lr så e en reverb och en liten delay. va lite svårt med frevenserna på refen och beatet dom krockade lite, vilket kan låta som en flager, eftersom frekvenserna släcker ut varandra. gjorde så gott jag kunde å är nöjd endå. men allt kan bli bättre, är bara att öva å läsa.
bless!
|
|
|
Tung låt grabbar!!..
http://2varldartv.blogspot.se/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riktigt tung låt, lite lil wayne över det hela. Tyckte beatet var sjukt tungt keep up, work hard
|
|
|
Mot toppen denna låt ska!
UPP! UPP! UPP! UPP!
|
|
|
|
|
|
imchibeat; Sling, 9 mest spelade rap artisten i sverige idag på myspace! http://www.myspace.com/music/charts#/sweden/rap
bless han låg 3a nu när jag kollade.
|
|
|
Tight lagt, tycker att inställningen på reverben funkar bra! Skönt flow med lite swagger i vilket jag personligen gillar, big up!
Främja fantasin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tyckte att sling var riktigt tung! beatet med.
|
|
|
|
|
|
Riktigt fet, diggar detta som satan!
|
|
|
|
|
|
Inte min smak. Men hela upplägget & låten i sig är proffisionel.. ^
|
|
|
|
|
|
Tack för alla kommentarer!
|
|
|
|
|
|
låter som lite wannabe lil wayne. I helhet var låten helt okej men seriöst; refrängen var ju så dålig att jag helst hade klippt bort den
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|
|
|
Svårt att tillfredställa alla, men tack för att du tog dig tid!
|
|
|
|
|
|
|
Graffare
2010-10-27 07:14
|
Inte min stil really, cooel annars!
http://www.myspace.com/easymatemusic