Lyrics: Känslorna är starka men hjärtat är svagt tänker på dig, minnerna inristade i hjärtat Du var den enda som jag ville ha Älskling, var inte såhär det skulle sluta hade jag ett vapen, shit, jag skulle skjuta så känns det, finns inget som kan ändra på känslorna för dig, för du är en av alla få Skriver mina tankar, på ett papper Mitt hjärta i krig, måste vara tapper Jag slåss om fred om kärlek och mening utan dig så finns inget hopp om en framtid Hade jag haft en dröm? Var detta verkligt? Du är en av dom bästa, känns så märkligt du gav mig kärlek, mening och behag utan dina andetag, det gör mig svag Kedjorna håller mig fast, hjärtat blöder är detta sista gången vi hörs innan döden? Ska jag börja skriva ett avskedsbrev? Jag älskar dig, hoppas vi ses.. (Refräng) Mitt hjärta är som papper, skrynklig och sönder tänker på dig, kollar på mina händer Ringen som var en symbol för dej och mej men säg mig, varför ändrade allt sig? När jag var som gladast, kände mig på toppen förändrades allt och jag hamnade på botten Du var den enda som fick mig att må bra Du och jag förevigt, det är så det ska va Du gav mitt liv en mening och allt detdär Typ som, första gången man är kär Jag vet inte hur det här kommer att sluta Jag stänger mina ögon, borde jag skjuta? Plötsligt, ser jag dig framför mig min lilla skyddsängel som finns för mig Det är du, som håller mig vid liv livet tillåter inte oss ..vi ses i nästa
Jag sa hiphop inte kåtbock!