[Audio] Angelicah - My Forbidden Fruit (Upcoming song/Snippet)

Vår Hiphop - Audio & Video

[Audio] Angelicah - My Forbidden Fruit (Upcoming song/Snippet)

Har inte gjort musik på flera månader pga att datorn varit paj Hoppas ni inte tror att jag har dött! Tänkte bara visa alla en bit på en kommande låt som jag hoppas ni tycker om. KOMMENTARER blir man bara gladare av så kommentera gärna!

Söker för övrigt någon frivillig som skulle kunna mixa min röst. Hör av dig om du är grym ;)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2010-10-24 18:04
Har inte gjort musik på flera månader pga att datorn varit paj

Jaså? Har den? ;) haha

Nah men jag gillar detta och skönt att du kommer tillbaka med!! ;)

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Welcome back Angelicah! ;)

De här diggar jag! :) Ser fram emot att höra hela.

Keep it up girl!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aldrig hört dig tidigare, men detta va riktigt bra!
är inte den typen som chillar här på whoa men kom in här och jag gilla de jag hör!
ba som du säger, mixen kan ju bli betydligt bättre och få upp din röst mkt mkt mer eftersom du har en galen röst.
men hursom gillar detta, n keep it like that så kmr du kma vart du vill!

Pz n lööw
//LGTM
LGTM
Ajdin: Ja den var ju paj heeeela sommaren och lite till, det är ju nu på senare tid som jag har fixat allt så det ska fungera som det ska hehe. tack!

aLVAREz: Tack så mycket! Det värmer! Det enda jag har gjort med själva rösten just nu är att lägga på lite eko haha. Tack för dem fina orden i vilket fall!

Hojta på mig om du vill ha hjälp med mixen! :) /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
thanks! ska kika runt lite och så får vi se vilken som blir bäst! :D

Jag tycker faktiskt att fler kan komma med lite kommentarer när jag varit borta så länge!

låter bra, skulle kunna ha potential!
jag kan göra en test mix på din röst och se om det funkar, du har dock rätt kefft mick ljud från start!
Skicka ett pm så hittar vi på något.

/Gudde
Ingen kan vingklippa mig, jag är ett stridsflygplan!

Tack så mycket! Ljudet låter sämre än vad det är när jag la upp det på youtube. Dock har jag lagt på lite små effekter så det inte skulle låta så tomt, men det är ju bara en test version så brydde mig inte så mycket om kvalitén :)