[Audio] D-nice & Pinter - Vi är alltid med (Pinter I.G) Vers1:Du borde bättra din rapp, här kommer nummer 1 grabbardirekt från slummen fett snabba typ som oskuld rätt tightafixar gubbe fet ganja till grabbar som ville röka denvi stökar ner och möter er ni vet de e vi som bötar ervisst jag rappar om holk men jag tar kapslar o såntså låt mig samla mitt folk för att kidnappa dig bortså säg mig vem kan spotta rader så som jag kan spotta raderplockar ut kontaktuttaget bara för att kunna chocka dejJag spottar sen ut rader som en skrivmaskinlika fint som jag e hungrig efter beef... ALLTIDsamtidigt e jag skadad sätter snittet nära ansiktetjag skrivs in i historien så som litterära klassikerge para till den fattige det e här döden ese det som välgörenhet kvittar hur kär tösen eså vill hon ha hårt som kampsport, hon gillar judoInga gränser e tillbaks för att mörda lilla ....(D-nice och Pinter) Ref:Kvittar vad ni tror nu för att vi vetatt vi e dom som lägger det med bästa kvaliténoch vi e alltid meoch finns det någon beef, jadå e vi med (jadå e vi med)(D-nice) Vers2:Har ett mål med musik, vill provocera er till maxhar en gåva till er kritiker, ett smakprov av min satsjag satsar fullt ut hela tiden och dom känner ju mitt skrytså känn denna inuti i dig när jag lägger det intimthela längden in i halsen ja det e klart den räcker till detoch finns det något vittne blir han också efterblivendet klart du släpper till den när jag charmar dig med ordoch mina verser får dig gapa så halva jobbet är gjortni skämmer bort mig, jag skämmer ut erjag skapar konsten, dom ställer ut deninnan shows kläcker bärsen, ingen övarsäg mig ärligt vilka verser har jag ännu inte dödatallt jag gästa på, be mig om nådså kanske nästa track vi gör bara blir ett hederligt dråpnåt du måste se för att förståatt det inte är nåt rap-shit på medelnivå