I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Dumhet - Aldrig Du Och Jag

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-02-05 20:17

[Audio] Dumhet - Aldrig Du Och Jag

Nerladdningslänk

Kommentera om ni lyssnar!

puss

vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet

2011-02-05 21:04
Hörde dig första gången i mass-sessionen med Magna, och fastnade för din vers direkt. Så du satte ribban ganska högt för dig själv, så har inte gillat det du släppt efteråt lika mycket...men ändå gillat det liksom.

Aja, till låten:

Gillar din röst och känsla. Men blir lite enformigt med samma "tonhöjder" eller vad man säger, genom hela låten tyvärr. Hade varit schysst om det var så i reffen bara, inte genom hela låten. Men helt klart en bra låt.
Evangeliet
Rappare

2011-02-05 23:16
Absolut inte min smak egentligen men jag kan ju höra att du kan din grej. Mycket bättre en dom andra som kör på samma "tema" här på whoa.
En grej jag tänkte på är att det låter som om du inte kommer över din brud. :P
Linen "Har redan skaffat ny flickvän" tex. Fick en bild i huvudet hur någon har gjort så för att ge sitt ex skuldkännslor och skit för att få tillbaks en. :P Om det var ditt mål så var det bra gjort.
Hoppas det här inte ser allt för lulligt ut nu.
Ja

2011-02-06 02:20
Man hör på långt håll att du kan din grej mannen, dock.. Låter som rösten ligger för nära! Låter som om låten inte alls är mixad på något sett, låter som om man lyssnar dirr i lurarna efter reccning. Hade gjort susens om rösten låg lite "längre ifrån" om du förstår. Annars fint flow och fet lyrik, fortsätt spotta. Pz!

2011-02-06 11:42
Fan vad kul med utförliga kommentarer och kritik ifrån samtliga!

nybbe x:
Kul att du följt mig man! Jag förstår nog vad du menar, skall försöka tänka på det:)

Piggalo:
Denna låt är till ett ex, som jag verkligen är över, låten i sig är bara ett sätt att uttrycka det i musik, denna brud är ingenting.

Kimp:
Ja, jag märkte efter att mixen inte var så fresh, men tanken med mixen var att den skulle vara så "rå som möjligt", kanske blev lite för mycket!

tack till er samtliga att ni diggar och lägger lite tid på en kommentar!

fler?

2011-02-06 22:05
ingen? komigen nu whoa

2011-02-06 22:11
älskar reffen! obeskrivligt! ;)
din mamma

2011-02-07 12:48
kul att du diggar man:)

2011-02-07 21:48

2011-02-09 16:54
sista upp?

2011-02-09 22:07
Skön låt helt klart din stil! Diggas hoppas på att få höra mer! Skön reff!
pz!

2011-03-13 10:46
Du lägger det bra som vanligt, reffen är king!
 -Kolla han! ..det är Joqe