[Audio] tankar från rågsved En låt inspelat långt ifrån mitt eget medvetande...trots alla myndighets brev, jag vetatt min morsa kommer le nästa gång vi sesför hon med, på det spelet jag spelat och levtoch en och annan pjäs har vart i hennes lägenheti hennes kvarter, varvet det kallasjag vet ni alla vet att jag älskar min mammaför jag fick en mamma som gillar att dricka birasom i sin tur träffa en man som gillar dricka bira87 föddes en grabb som gillar att dricka biraförra året dog en man som gilla att dricka biraatt du tog ett klivde ledde ut för balkongen och de tog ditt eget livvila frid, det sista hoppat du hadedog med det sista hoppet och janneförr fick du lugn och ro med massa ginmen nu vilar du i lugn och ro me farsan dindet här är joel danell o tankar från rågsvedöppnar nya dörrar som en låssmedkärlek till mina polare med brister och feltrots tvister och de vore de trist utan er yaoch wirff, hur fan kunde det händanär du säts på fri fot bara var den jag lärde kännaoch micke chilla med våldet några darför micke jag växte upp med är helt underbarmen dörrarna öppnas upp, och du släpps utkommer vi fucka ur, för det hör till vår naturvill ha makt, hasch göra massa baxända gången som vi backar är när vi tar satsför vi är unga hulliganer som lever för dageninga fucking hundögon när vi sitter med konstapelför jag är grön och vit, som weed och kocks (heja bajen)inte en chans de finns en klack som har en stil som oss