[Audio] Vigg-e - Funkar Såhär Nya låten släpper jag nu. Som jag då kör solo. Om du diggar den så sprid gärna vidare den, så gör du mig en stor tjänst.vers:lever som man lär, lär sig av sina misstagkompis håll huvudet högt genom hårda darsanningen är hård och ta men man måste möta denta det som en man men man väljer o ba glömma dengått här i betongen ett tag nu med samma sulorknappt några cash allt jag fått e bara smulorse den från min sida kompis kan du seatt betongen kommer falla och vi ba hänga medmen jag lever för stunden gör det bästa av dagenställer mig på toppen och blickar ut över stadendessa människor som känner sig lyckligt lottademen hälften av dem har redan nåt botten maynså jag vänder min blick fokuserar på nåt annathur ska förbättring komma när tiden fucking stannatså jag håller mig till orten och försätter kämpaborta bra men jag älskar det här hemmareff:vart här sen liten, sett allt det därgått igenom allt, från lycka till misärmen än idag står jag kvar genom dessa darför betongen är det ändå jag har vers:det jag ser, vill du gå igenom samma sak varje vecka varje dag kan inte längre se klartför Det jag hörde då det hör jag inte nu näoch det såg det det ser jag inte nu vadhar fortfarande inte fått svar på alla livets frågorvill bara springa igenom alla kommande dagarhårda vindar men dem tacklar jag var dagi betongen är man stark men i världen är man svagjag går tillbaka lång för längesenjag blickar tillbaka på gatan ser den som min vänvissa skakar galler medans andra bara fallermannen broshan åker dit för falskt fuckin skvallermen jag vet om att allting vänder någon gångom inte nu så är det sen så är det varje gångså jag håller mig till orten och försätter kämpaborta bra men jag älskar det här hemma ladda ner den här:http://www.speedyshare.com/files/27214427/Vigg-E_-_Funkar_s_h_r.mp3Peace!