[Audio] Piggalo - Jag Ny liten sång jag spelade in igår. Lyssna och lämna en kommentar.Text/Mix/Rap: Piggalo.Beat: Necro - Poetry in the Streets.Text:Ni har alla dyra kläder för att dömma och styraför vi lever i en värld av drömmar och kylai fallfärdiga lägenheter där har ni verklighetenkänns som ända vägen ut är skjuts ned av piketenni har inte känt smärtan som jag känner varje dagoch hur det bränner i mitt hjärta medan jag blir svagjag vill dö och smyckar kroppen med massa skärsårkallar det välvård med ärr som består dessa årkänner för att lägga till stickspår i mitt livs vrårglömma krigssår och stanna på banan som ett skidspårjag ser blodet läcka ur mig som en rostig rörledningser min lycka som en hedning gömd av tung förnedringjag hör röster i mitt huvud som skriker ÖVERLEV!Vänner och familj? Vem fan behöver det?jag har vart ensam i största delen av min uppväxtoch hade handen utsträckt men har alldrig upptäcktsJag har inget stenhjärta så jag vet allt om smärta? jag besteg mitt berg men får fortsätta klättrablev hetsad till hat varje dag jag var för svagfår ta slag efter slag och kämpa för ett andetagsom lilleman sa jag går i trasiga skoroch jag kan hittas där dom farliga bortror på döden över livet för döden är givenmedan glöden & driven är som öden övergivenjag stog och skulle hoppa med mörker i mitt hjärtanär farsan öppna dörren, jag tror han såg min smärtakunde inte fatta att han inte sa nåttutan bara vände om och gick utan avbrottdet borde framgått att något med mig var felatt nånting i mig saknades för att gö mig helkänner mig lägre en Dante i sista cirkelnkänner min gnista brista när jag ruttnar i mitt hemblir matad med en sked hat varje dag så jag blir svagtar piskslag efter piskslag när jag fiskar efter bidragblir tillbaka tryckt av vinddrag från andras vingslagtills jag slår tillbaks som ett blixtnedslag