I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Nysten - Du är den ända ( Test i cam )

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-05-17 02:19

[Video] Nysten - Du är den ända ( Test i cam )

Shuu var ju sjukt länge sen ja droppa nått . men här kommer ett test i cam . prova o köra en vers o lite på reffen .. men hoppas de kommer gillas .. ljud kvalle e ju inte den bästa eftersom de e i cam .. men blir bättre sen när ja släpper låten : ) peeeeeeyz

Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2011-05-17 11:25
Låter riktigt bra! Är imponerad av att du kunde få in känslan så bra med tanke på att du spela in med cam - jag brukar bara få in känslan rätt när jag står och spelar in låten på riktigt och då först efter många omtagningar.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-05-17 13:20
Tackar sjukt kul o höra :D hoppas den bli bra när den är klar sen bara . . :D

Kom igen nu whoaaaaaaaa släng en kommentar eller tvååå ... uppppp uppppp uppppppppp

BleSs
Rappare

2011-05-17 13:26
Fet som fan! Diggade beatet som ba den! är det freebeat!?

dä ä näääjs brur!

2011-05-17 13:28
skön som fan
Dahl, bah gör mitt bästa.

2011-05-17 14:20
Stay Tuned för i sommar släpper vi årets sommarplåga!
Exterminatus Featuring Nysten
Jah Bless

2011-05-17 14:28
Så där ja, kändes som om jag förde er bakom ljuset genom att ha kvar min gamla användare.

Jag håller på att samla material för ett kommande mixtape, vill ni spotta några rader och få ett high-class beat och en plats på skivan.
Hör av er

Jah bless in a di roots

2011-05-17 15:39
Tack som fan kul att det gillas :D som sagt hoppas bara de blir bra när den blir klar sen också :D

BleSs

2011-05-17 15:45
tuuuuuungt gjort!
din mamma

2011-05-17 15:50
ah härlig känsla, kommer förmodligen bli fett näru spelat in :D men ..
Ändra låt namnet Enda inte ända :)
;.,Tjolahoppsan ,.;

2011-05-17 16:47
exakt, ordet "ända" blir ett annat ord för röv.
Detta är min forumsignatur

2011-05-17 16:48
haha tackar för kommentarerna :P aa de blev fel stavat där :P ajja får tänka på de när jag lägger upp låten när den är klar :P

BleSs

2011-05-17 20:15
Låter tungt brush, blir skön känsla med både rap/halvsång stuk..
kommer bli fett detta no doubt about it! Shuuuuz!
It ain't about how hard you hit, It's about how hard you can get hit and keep moving forward!

2011-05-18 11:49
Tack bror . hoppas på det bästa :D uppar en gång till . kom igen nu lite kretik ett par kommentarer kom igen nu whoaaaaaa ! o vet att ja har stavat fel så de e skit samma : )

BleSs

2011-05-18 13:22
take it easy man, jag kritiserar mycket hellre låten när du ger ut fullversionen! skicka mig ett meddelande då så droppar jag kritik direkt!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?