[Audio] Seth Dee - Gurkan (We Want You Back)
Yo, gjort en ny låt om våran underbara Gurkan från BB huset ;p En låt till våran underbara Gurkan Gasi ? Vi som saknar han, sitt å dunka gärna denna låt då =)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Snacka om att förstöra ett jävligt skönt beat...
Wurrup?
att folk faktiskt tittar på BB fortfarande? känns jävligt 2004... vet inte vem gurkan är men har hört talas om honom men tycker personligen inte de e värt att sabba ett skönt beat för nån idiot i big brother så ja stängde av efter 2 bars.. no hatin against you, but BBs not my cup of tea!
Music makes me feel...
Tråkigt att inte ni gillade iallafall, men 19pers har gillat på y-tube å ja själv blev nöjd med låten!!! Men som vanligt så är man HATAD här på WHOA efter all beef så fortsätt ni!!!! Så länge ja själv e nöjd med de ja gör så e jag nöjd;D
asså sluta spela in med dina kassa mickar blir så trött på folk som spelar in utan bra kvalité.. tänker ej lyssna klart hör ba dina först ord sen stängde jag.. kom tillbax me bättre kvalité så kanske jag kan ge de en chans ..
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.
Är du så insatt uttav BigBrother?! Sen så är ju Gurkan sämst, falskaste människan jag någonsin skådat, lite för självgod också, och tror inte så många vill ha han där inne, i med att han faktist åkte ut... Sen kvalitén var inte mycket att hänga i granen, bättre mick skulle inte skada!
I'm out!
Du är skyldig mig nya hörlurar nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså sluta spela in med dina kassa mickar Det roliga är ju att han har en asgrym mick... Men är för dum i huvudet för att köpa ett ljudkort som pallar trycket i den.
Wurrup?
jag har bättre ljudkort än va du har råd med grabben.
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.
Tror dock inte ett bättre ljudkort skulle få hans skitmusik att låta bättre, helt allvarligt Seth Dee.. Förstår inte hur du kan tycka att det är bra själv?
4/20 24/7
hahahahahahahahahahaha dagens!!
Detta är min forumsignatur
helvete va du är dålig seth dee.. utvecklas någon jävla gång för fan. Ett jävla tjat om BB genom hela äckel låten med.
Men som vanligt så är man HATAD här på WHOA efter all beef så fortsätt ni!!!! nej, det är inte för alla dissar. Det är för att du SUGER och har inte kommit någonstans i musiken sen jag hörde dig 08. Din karriär går fan framåt i ett hamsterhjul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahahahahahahahaha dagens!!
du har faktiskt utvecklats en del, men tror du skulle vinna sjukt mycket mer på att försöka förbättra ljudet!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
detta var väl inget bra...
Let's kick it !!
dehär var nog det absolut äckligaste jag hört i hela mitt liv.. vilket asslick bögigt shit dude?
Robinholta af Pankbanken!!
Att du gör en låt till gurkan, visst klart det kan vara kul hit och dit. Men meningen är ju faktiskt att man ska höra vad du säger då? Som resten sagt. Skaffa bättre kvalité eller också bättre mix och kom sedan tillbaka. Man fattar inte ett ord av vad som sägs pga den burkiga kvaliten. Samt ekot är ju ett helvete tillsammans med den kvaliten. Förstör det ännu mer. Så ja helt klart, ett bra beat är förstört. Se det som att jag hatar. Men då måste du verkligen öppna ögonen bättre och se på det hela ur ett större perspektiv. Om det är kasst så är det kasst. Bara för någon säger ''detta är wack/kasst/suger/det sämsta jag hört'' så betyder inte det att man hatar. För detta var verkligen inget bra. Sorry man. Fridens Imitation
Spread us all over the word like aids!
hahahahahahahahah! är du g eller? du måste vara den pinsamaste snubben jag vet.
ait
Allvarligt, varför hackar alla på snubben? jag säger inte att han har de grymaste skillen men han har utvecklats sedan han gjorde sin första låt! Give the guy a chance already.
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
HAHAHA skaffa hans nr istället
Allvarligt, varför hackar alla på snubben? jag säger inte att han har de grymaste skillen men han har utvecklats sedan han gjorde sin första låt! Give the guy a chance already. Ni borde starta en grupp!
dehär var nog det absolut äckligaste jag hört i hela mitt liv.. vilket asslick bögigt shit dude? .
Coastin' Chucks!
Alltså whoa har gått från ett forum med folk som vet mycket om rap till ett forum med folk som tror sig veta något om rap! Den som hört den här killens första låt och som kan något om hiphop hör att han har utvecklats, jag säger inte att han har utvecklats mycket men nog fan har killen utvecklats!
Jag är inte ens arg längre, utan snarare besviken på hur dåligt folket på whoa har blivit när det gäller att ge konstruktiv kritik!
Tack markulinen iallafall :)
Har du baitat den här texten också? pajas.
Va den fjantigaste låten jag nånsin har hört.
soundcloud.com/jerrones
Nej nu blev jag ledsen.. Detta forumet är viserligen gammalt... Men ändå. Seth dee förstörde ett grymt beat.. Ett beat lilla jag ville ha.. Men inte längre!! tack din inavlade idiot!! Alla säger att deras comments inte är hat! Men min är hat/kritik! hat i kritiken. men fortfarande ärlig kritik! Din jävla idiot!!! Ärligt ? Sluta rappa !!
Ska daska dig på magen så du kan dallra hem. SoulieMC , levererar en 1000 kg smäll// //SoulieMC