D.n.A Introspåret: Nu när jag inte vet vem som är vem, får jag säga vers1, vers2- Förstaversen: Gillar versen förutom sång-adsen.. då jag tycker det borde finnas nån flangereffekt eller liiite autotune för vissa toner förstör känslan. refrängen: Helt perfekt alltså... inget o säga här Andra versen: fyfan vilket cleant flyt du har, perfekt för detta beatet..verkligen fullträff här!:DHÖJ VOLYMEN 1vers: fet, men jag vill höra mer punchlines.. inte bara helt så "jag är bäst.. för att jag är bäst"... 2vers (tror jag,, han som kommer in med landskrona saken)...hahaha fet(Y) Refrängen: refrängen gillar jag verkligen inte alls.. speciellt inte "ja för ni vet vår stil, för vi e dna baby".. FYYYYFAN asså, fick hålla för öronen boys:(... o sen "boom boom boom" är från en känd låt.. kommer inte ihåg riktigt:P Andra riktiga versen: du lät som jag, för 4 år sen när jag skulle skryta:P.. med såna hejdå, nejdå.. o sånt:DMitt sista rop på hjälp Alltså hade ni mixat refrängen LIIIIIITE bättre hade det blivit en radiohitt, och då hade jag betalat er för att få refrängen:D.. så jävla fett! verserna är också sjuka på denna, damn!.. känns inte som samma artister.. fyfan vad ni liksom höjjer er båda två här. Sjukt bra jobbat..My City fan, börjar bli tjatigt... ni kan inte mixa sång bra boys:(.. den är så nära perfekt det kan bli:D.. sjukt duktiga på refränger är ni fan. Fett att ni kör på engelska, passar er (no homo) Swag mer:)..Regnet faller ner Fet vers, behövs dock en ljus stämma i refrängen för att få den dära känslan:) andra versen gör låten sjuk:).. fet att ni kör olika stilarTill alla er Haha min bror demko har kört på detta, så känns inte rättvis att ge er kritik för jag kommer bara jämföra med hans låt. Den låter nice(Y)Öppna ögonen Här är perfekta exemplaret av en skön, fet refräng.. speciellt dom höga tonerna, och "baksången".. era "ooooououou".. Fan vad fett:D:D:D:D
http://www.youtube.com/dddnicemusik dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA