[Audio] Ajdin - Min Far Min Stolhet Shuu!Släpper en låt med namnet "Min far min stolhet" som är just till min pappa.Det är nog en av dom djupaste låtarna jag skrivit och spelat in för det handlar om så pass mycket känslor så jag hoppas ni gillar låten!Lyssna, kommentera och sprid gärna vidare och visa kärlek!vers 1sådan far sådan son men vi har gjort våra misstagvi kan inte ångra det för att det alltid finns kvardu har gjort dina grejer som jag vet att du ångrarjag föll i dina fotspår men du sa du skulle fångamig... om något gick snett i livetdu fanns där ett tag men försvann sen med tidenjag såg döden i ögonen o trodde de va slutetmen du höll dig kvar även om det va jobbigt för stundendu har visat mig att det går o lyckas i livetallt du sagt o gjort kommer föralltid finnas skriveti mina tankar, i mitt hjärta o hela min självid din grav är den enda gången då jag säger farvällova mig att aldrig försvinna bara sådär igenjag vet att kriget splittrade oss, min bästa vänutan dig i 2 hela år, ingen visste vadvad som hade hänt, men pappa du finns kvarrefränglåt oss andas för stundenlåt det aldrig falla så vi kommer till slutetjag ställer mig upp och jag finns vid sidajag älskar dig min pappa tillsammans ska vi kriga vers 2du är min far... du är min stolthetjag har dig kvar... du gick aldrig bort heltdu kämpade dig upp o du visade din styrkajag är din bästa vän du är den enda jag dyrkarjag har en del o berätta för dig min pappajag har ljugit en del i livet, för dig o för min mammmajag har så många tankar och gjort så många misstagså fort jag berättar dom skrattar, vilka finns kvardom vänder ryggen till precis som du för längesenmen den tiden är över o nu är du min bästa vänjag kommer aldrig släppa dig bara så du vet detjag kommer alltid älska dig jag hoppas att du ser detdu är den som står mig närmst intill hjärtatkom ihåg det pappa du kommer alltid va älskadhar förlåtit dina synder vad mer kan jag göra"jag älskar dig min son" det är det enda jag vill hörahttp://www.speedyshare.com/files/28814093/Ajdin_-_Min_far_min_stolthet.mp3