Upp o ner : Väldigt fet låt, eventuellt pröva att ändra lite på flowet så kanske det blir ännu mer intressant? :) Texten är väldigt snyggt uppbyggd! Gillar det! Tycker dock att låten borde varit längre för "hooken" var jävligt fet, speciellt slutet!Vem e Skytten : Härlig jävla låt! Snyggt flow, känns som att beatet drar fram dig, alltså som om du låg några millisekunder efter takten, och det låter jävligt snyggt! Snygg effect på "Så alla Mörkhyade"Ville Aldrig : Otroligt jävla fet låt, detta är bland det bästa jag hört med dig, refrängen är så sjukligt jävla bra! Finns inte så mycket mer att säga därEn efter En : Skithärlig låt! Denna ligger fan nästan i klass med Ville Aldrig, det enda jag inte gillade var flangern i hooken, lät inte bra. Men smaken är som baken :) Skjutsen : Haha, vilket svängigt beat! Härligt! "mamamamannen han e fejk", skitfett ju! Hon Säger : Fet track, faktum är att jag har lite grejer på gång på samma beat. Refrängen shinar som fan här!Inget Motstånd (Del 3) : Haha, läspningsraden var rolig. Annorlunda delivery desstom! Låter bra!Dom Snear : Fett beat! Verserna vad feta! Dock så hade jag svårt att gilla refrängen! Vet inte varför jag skrev så utförlig kritik, men det behövs mer sånt på whoa. Jag menar, förr var det meterlång feedback, nu ser man oftast bara "Fett" , Betygsättningar mm. Det där var iaf vad jag hade tid att ge nu! Fortsätt spotta och hälsa D :)
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676