[Audio] eNA - Min plats (Mix by Proxxy) eNA - Min platsBeat: FreebeatText: eNAMix: Proxxydet känns som jag har gått ett år, även om de va igårjag känner mig som ett får, jag börjar tappa hårjag förtjänar respekt, men jag jobbar fettför att kunna tjäna lätt, ingenting e som du settnärpå dra åt hanen man börjar att bli galenjag tjänar ingenting så lika bra att bryta lagenäven om jag blir tagen, palla byta vapenvarit uppe många nätter men endå är jag vakeni drömmen som jag hade där springer ja runt nakenfan va ja e vilsen pallar ej gå in på sakenberoendet det växer som jag skriver mina textersaker som jag sett, döden kommer efteringenting e lätt för att livet e så snettaldrig nånsin mätt trots allting som jag gettundra hur det kommer sig, med lite vettoch etikett på dem saker som e rättmin plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig ville gö nått annatmin plats där jag alltid satt fastbara för att jag aldrig tänkte var jag hamnatmin plats där jag alltid satt fastmed alla minnen men endå har du somnatmin plats där jag alltid vart fastmed alla minnen mina tankar som jag haftmitt liv e full av tomma löftenäven om ja dött senjag hoppas att det ordnar sig även om ja plågat digbanken har nu hånat migdärför ska jag råna digjag känner mig nedslagen magen börjar fitta sig, fuck lagenjag måste bara hitta mig, ta mig själv i kragensätta mina gränser för jag skiter nu i kraveneller graden, även om jag måste sätta livet i den gravenlivet ska va jobbigt men jag ville nå ditpallar inte jobba åtta timmar för att få skiteyo fuck bror snälla bara kom hitav alla mina bröder du var den som var vitspelar ingen roll allt mitt som e ditt alltid varit så drömde om att göra en hittoch alla tjejer som tror att man e playerbara för man springer runt och säljer sina grejermin plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig ville gö nått annatmin plats där jag alltid satt fastbara för att jag aldrig tänkte var jag hamnatmin plats där jag alltid satt fastmed alla minnen men endå har du somnatmin plats där jag alltid vart fastmed alla minnen mina tankar som jag haftdet spelar ingen roll din hoe lyssna på vad jag sägereenie meenie manie moe den horan ba förträngerallting som jag säger förhöret dem förlängerför att sätta mig bakom lås o bom, barabommen när domendagen kommer, ingen kommer komma utan, sin egen dom, sin egen domdet finns människor som hatar för dem e latafolk som e smarta som klarar sig på gatanmen även dem som säljer själen till satanjag pallar inte mer nu snälla kan jag vaknajag pallar inte se dig man fan vad jag hatarmen samtidigt fan vad jag saknaratt krama om dig och pussa dig på kindenoch alla saker som vi gjort alla minnenmen Gud tog dig bort upp till himmelenfan vad jag saknar dig du var den galna finnenmin plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig ville gö nått annatmin plats där jag alltid satt fastbara för att jag aldrig tänkte var jag hamnatmin plats där jag alltid satt fastmed alla minnen men endå har du somnatmin plats där jag alltid vart fastmed alla minnen mina tankar som jag haft