[Audio] Oskar Bruzell - E.T
OB Remixar Katy's och Kanye's E.T!''Låten tilltalar om alla misslyckade kärleks drama Oskar gått igenom. En låt om att han inte har en tanke att bry sig om vad hans partner tycker efter deras förhållande. Han hoppas att människor som varit i samma situationer som honom ska kunna relatera till låten''. DL Anländer snarast!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mycket bra jobbat gubben, du vet vad jag sagt om den redan!
Spread us all over the word like aids!
fett bra!! Fortsätt spotta på! Du kommer bli stor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack som fan grabbar! Keep it comin'.....
APP!
Bruzell is sick:) fett bra mayn, peace n big up/ K
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
He sure is dejs!
Tack Kharma! MERMERMER
sjukt fet bro ! :) du vet jag tycker om din musik Oskar!.. mycket bra jobb! Frid , Kärlek // Bass
WWW.BASSMUSIK.SE !
Sjukt tung. Jag gillar't.
Wurrup?
Otroligt fett partner! :) Allt jag kan säga! Grymt jobb! Även bigup till Imchi som sitter bakom spakarna (?)
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676
Tack Gubbs! L-Green, tack partner! AQUILA ALL DAY! Nej, våran boy Max Imitation som sitter bakom dom! =) MERMERMER
alltså fyfan va du e grym mannen! shit alltså, längtar efter att se hur grym du är om 1-2 år, du e helt sick redan liksom. droppar riktigt nice verser, och reffen va riktigt bra faktiskt! gillar denna mer än orginalet, really a huge fuckin big up!! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Ooh tacck som fan Dizzy! Grymt roligt och höra! Tack som fan, än en gång.. Keep it comin'!
Diggar de som fan... Mäktigt intro och sen rivstartar låten med riktigt fett delivery! I mina ögon sp har du tre styrkor som kommer ta dig långt; dels din unika high pitch voice, dels att du använder den på rätt sätt, du har alltid 110 % när du kör, delivery är nästan viktigast tycker ja... Och slutligen så har du "hit-känsla".. Hoppas rätt folk hör tapet sen och hör potentialen i va du kan göra på beats... Riktigt kul att få kicka ihop med dig och FTF! Keep swingin pz
Music makes me feel...
Som jag ha sagt till dig via MSN. Låten lätt nice som fan!Keep it up man!
riktigt fet jävel! du har utvecklats sjukt! thumbs up bara kärlek /R
Robinholta af Pankbanken!!
Ttack som fan boys!!! Roligt å höra.
This shit is crazy! I like this better than the original track. U killed it, as always! Bitch? please?? Great! *YF HUSTLE*
Riktigt tungt!
Tack som fan grabbar!
grymt
Tack Juiz!!
Ger den en uppppp
Galet som vanligt mannen! Du har utvecklats sjukt mycket den senaste tiden och fortsätt som du gör för du kommer komma fett långt inom kort! Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
L-green, det är jag som sitter och pillar på spakarna till denna :-) Så även fast jag inte har så mkt att göra med låten så tackar jag för att nån tog tid att säga vad han/hon tyckte om produktionen också! Props till oskar!!
tööng. jävligt grymt gjort!
http://soundcloud.com/simonmannen
Mina öron njuter!!!!!
Let's kick it !!
Taaack som fan grabbar! Ni e bbäst.
En sista upp! =)
Låter fett! Gillar orginallåten mycket faktiskt, och denna var faktiskt nästan lika nice :)
http://myspace.com/monzdidryk
BIG UP BREDHA!!!! Keep up di good wurk Yung Youthman!! Blessings / Kiihjano
Kul att denna uppades, tack grabbar! ''Still Remixin Vol. 1 (The Best 15 Year Old Alive Edition)'' Släpps förmodligen nu i slutet av Augusti. 12 Fräscha Remixer!
Ska bli coolt att höra :)
http://myspace.com/monzdidryk
detta va galet man! Vi får fan hooka upp igen! Hojta bruh
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Tack som fan grbabar, Joshan holla!