[Audio] Oskar Bruzell - Pot Of Gold (TheGameContestVerse)
Tagen från Aquila Nation's Facebook sida: ''OB's contribution for The Game Contest. Voiting starts on August 8th BUT you can still comment and discuss on the site we link below.Talenthouse (For Voting and Comments): http://www.talenthouse.com/cre?ativeinvites/preview/a1307b6c2?37587ead5f9d322eefb9963/220'' P.S; Röstningen startar den 9 Augusti! Och om någon moderator ser den andra startade tråden ta gärna bort den, har dock mailat en moderator så den åker nog bort snart, men jag vill att denna SKA STANNA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bästa du lagt. Sticker ut mer än det andra du gjort, dom låter nästan likadant på attityden och så.. detta är nice!
Good work, riktigt grym!!
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Säger som K-Bag, bästa du har gjord!Keep it up mannen och lycka till med tävlingen. Spoiler P.S. KÖR DE HÄR STILEN ISTÄLLET!! Du e bättre på låtar som de här! haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2011-08-01 23:36
jag tävlar också ;)
If you set your mind to it you can accomplish anything/ Ea
Tack som fan grabbar! LsK såg det, kul att 2 från Stonetown är IN ;)
Producent
2011-08-02 00:15
hell yeah ^^
If you set your mind to it you can accomplish anything/ Ea
Du mörda den :)
Spread us all over the word like aids!
Vi har en tuffare variant av lill wayne i sverige! (y
Flow / röst Det skulle låta bättre om du lät orden gå hela vägen ut, som det låter nu så tycker jag det låter som att du typ stannar orden på mitten av tungan, istället för att låta dom gå hela vägen ut, om det låter vettigt ? Det låter som att du har stans underbett eller nått, vet inte hur jag ska förklara men, du kanske fattar vad jag menar, annars var den skön :) Text - helt ok, vet att du bara är 15 så förväntar mig inga underverk direkt men, keep it up :)
Moderator
2011-08-03 11:08
Det här var det bästa jag hört med dig på länge.
time isn't wasted when you're getting wasted .
duktig oskar !
www.myspace.com/enjoykarlstad
nice som fan :D
LinkaN was here !
Producent
2011-08-04 17:02
nja, jag gillar originell musik.
Moderator
2011-08-04 17:13
Riktigt mad shit detta oskar! :D Lägger min vote när man kan börja rösta
//TW
Dra åt helvete, hört dig innan men detta, de här är tuuungt! Grymt jobbat!
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
Tack som fan för all supporrt, ni e bäst! Konstigt, kul att du checkar in mina släpp men VARFÖR ser DU inte detta som originellt?
Langa download haha Fett bra jobbat, du muuurda det
det lät soft fan, kändes lite krystat, men tänker följa din utveckling kan tänka mig att det kommer låta riktigt fett i en snar framtid.
absolut din bästa hittills. du borde fan göra mer sån här seriös musik, blir så mkt fetare.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Uppar, 2 dar kvar tills röstningen drar igång :)
Moderator
2011-08-09 19:12
Upp på denna in o rösta på oskar nu! :D
//TW
Tycker inte om när man inte kör med sin egna röst, det låter jävligt tillgjort. Men på denna glider det lite mer mot en grym attityd som faktiskt är riktigt fet. riktigt nice
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Shitmannen, tack som fan mate! Heilon, roligt att du diggar! Förstår dock inte hur du menar med att inte kör med sin egna röst, hur kan man INTE köra med sin egna röst haha? `Men kul att du diggar kompis! Ni har väl inte glömt att röstat? LÄNK: http://www.talenthouse.com/creativeinvites/preview/a1307b6c237587ead5f9d322eefb9963/220 NI röstar genom att trycka på den högra plattformen bredvid videon, ni kan rösta från era Twitter Account's eller genom era Facebook Account's! Tack på förhand, ni é bäst! Aquila Nation / Aquila Entertainment 2011
Bruzz, du har säkert hört någon som gör sig till så det bara låter värre haha, men i ditt fall låter det bara 10 ggr bättre.
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Aaah I get it, tack som fan :)