I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Suryakant - Du Fick Mig På Fall

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-08-21 18:08

[Audio] Suryakant - Du Fick Mig På Fall

Shuu på er där ute! Här är min senaste låt, reccad i fredags, hoppas ni lyssnar,gillar och sprider:) Kärlek!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-21 18:21
Den här ska jag verkligen sprida! Jag brinner för att hjälpa snälla "kompisar" att nå ut med sin skitmusik.

Och med det sagt så var det min kritik.

Vill du ha utförligare så läs här:

Krystad kärleks-text, played out, extremt dåligt "flow" (observera situationstecknen då det knappt kan klassas som flow), enkla rim. Beatet var ok.

Att avsluta en vers där du ska pussa läppar, hår osv med "Det här är suryakant" känns opassande, Sålänge det inte är en våldtäkt med rånarluvor så borde väl bruden veta att det är du som gör det? Ah fuckit, att jag ens orkar skriva ner det här tyder på att du har fått alldeles för mycket av min tid. Kämpa på Ken!
Detta är min forumsignatur
Rappare

2011-08-21 20:45
Måste faktiskt hålla med P. Alltför krystade rader, flowet hackar och hoppar, snubblar fram och tillbaka på tungan, texten är sjukt simpel, likaså rimmen, såg nog inte ett ända rim på mer än 1 stavelse? Samt med avslutningen i första versen, wtf? Låter HELT jävla fel, som även här P påpekade. Nej, det här floppade du på rejält. Öva, öva, öva.
Wurrup?

2011-08-22 15:49
Hahaha hade inte väntat mig mer av två bönder som er 2.....pöss!

Petter: Vadå Ken?? Jag har aldrig kallat mig ken och komemr aldrig göra,bara att jag tkr han är den bästa rappern i sverige, och om det stör dig: håll bara käften och titta åt ett annan håll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-08-22 17:14
håller med underhållning:

Surykant varför bli sur tycker dom bara gav dig bra kritik så att du vet vad du ska träna på, utan konstruktiv kritik så kommer man ingenstans...
All support uppskattas /// Elaz

2011-08-22 17:23
skitmusik är väll fel ord? killen gör sitt bästa, va du sveriges bästa när du börja med musik ? nej trodde väll inte de. AYYDE bLESS
My doctor think my eyes are bleeding
Rappare

2011-08-22 17:57
Som Elaz sa, onödigt att hata när man är ärlig. Man kan du inte ta kritik ska du heller ingen ha. Have fun.
Wurrup?

2011-08-22 18:08
Empatiprodd: Även om någon gör sitt bästa så kan det fortfarande vara skitmusik?

och dessutom så spelar det ingen roll om jag var bäst eller sämst när jag började göra musik, då det är suryakants låt och insats vi diskuterar. Eller vadå, får man inte ge kritik om man inte är bra själv? hmm

Suryakant: Jag är ingen bonde. Jag äger varken nån traktor, lada eller gris. Och bara för att du inte kan ta min kritik så ska jag hålla käften och titta åt ett annat håll?

Jag gör det enkelt för dig och hjälper dig i tråden:

OBS!! ENDAST DE SOM TÄNKER SKRIVA POSITIVA SAKER OM DENNA LÅTEN ÄR VÄLKOMNA I TRÅDEN, DÅ TRÅDSKAPAREN LIPAR SÅ FORT NÅGON INTE TYCKER ATT HAN RAPPAR BRA. TÄNKER NI SKRIVA NEGATIV KRITIK SÅ SKA NI TYDLIGEN TITTA ÅT ETT ANNAT HÅLL.

varsågod simon, i did your job. Puss

2011-08-22 18:29
inte min kopp med te och så har jag blivit lite kär i lex nu :)

2011-08-23 15:34
OBS!! ENDAST DE SOM TÄNKER SKRIVA POSITIVA SAKER OM DENNA LÅTEN ÄR VÄLKOMNA I TRÅDEN, DÅ TRÅDSKAPAREN LIPAR SÅ FORT NÅGON INTE TYCKER ATT HAN RAPPAR BRA. TÄNKER NI SKRIVA NEGATIV KRITIK SÅ SKA NI TYDLIGEN TITTA ÅT ETT ANNAT HÅLL.

Nää men det här var skitbra...
Producent

2011-08-26 16:52
så fucking kass! pinsamt
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!

2011-08-26 17:49
Det här lät fan inte bra.

2011-08-27 08:42
Sluta trycka ner honom med era omogna kommentarer som ''skitmusik'', ''så fucking kass''. Ge honom istället kritik han kan ta användning av, och tummen upp till de som gjorde det.
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Rappare

2011-08-27 11:25
Håller med Heilon: Det är kritik som man utvecklas av så länge man tar åt sig av det.
All support uppskattas /// Elaz

2011-08-27 14:34
heilon: Det är inte omoget av mig att kategorisera denna musik som "skitmusik" om det är min åsikt?

Har du aldrig sagt så om nån typ radio/schalger-låt? "Vilken skitlåt detta är asså, så dålig" ?

well, de har vi alla gjort nångång, och då min vän, då är du omogen som tycker så?

kram

2011-08-27 16:00
Överfett hahaha vad fan håller du på med?

Nej men jag trodde aldrig att jag skulle skriva detta och det tar verkligen emot men fuck it.... Word på P-Lex *ryser*
Följ mig på twitter! @grizzlymusik