[Video] Zin Kim - Baby (snipp) Text:Vers 1Är de min tur att prata nu?är min tur att ladda o ba mata utär det min tur o säga dig vad jag villdå har du playat dig dina kärleks rimbabaydu lyfter upp mig, gör min dago du får mig rycka upp mig när är jag känner mig svagjag tänker väldigt ofta på om du alltid kommer stanna kvarför om någonting stoppar säg då förändrar jagdu förtrollar min värd när du ser på migo du renar min själ när du ler åt migdu ger mig lusten för leva o kämpa för gotto bara lukten.. baby jag älskar din doftmånga gånger har jag trott att jag upplevt kärlekmen ingen gjort att det känns så härligtdu e den enda jag kan tänka mig se världen medo den enda jag vill skänka allt jag äger medatt jag träffade dig är lätt det bästa jag fåttoch jag vill älska dig tills jag slutet har nåttdu har en förmåga att lugna mig när ingen kano en plåga försvinner när du håller min handdu är det bästa jag vet o vad mer kan jag skrivagår inte berätta med ord det jag inners vill visababy, gumman ba ta min handvill alltid vara med dig i vårt sagolandjag ber om ursäkt för dom gånger jag sårat dignär jag vänder direkt på fast jag lovat digo jag vet jag säger mycke om att inte göramen jag är rädd att de e nycken till o förstöra ossvill aldrig släppa lossför jag håller om taget om du med förståssingen går mot ossjag vill fortsätta gå när ingen mer kan gåjag offrar allt som finns ja för oss två