I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Robie ft Kingen - Separerad

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-10-19 22:34

[Audio] Robie ft Kingen - Separerad

robiemusik.se

2011-10-19 23:56
Fett man! det är såhär du är som bäst Robie.

lust & kasta upp download?

2011-10-20 00:36
skaffa atube catcher eller någonting.. tanka själva
din mamma

2011-10-20 00:55
tack så mycket! njae, den enda feedback man får är ju i form av visningar på youtube så jag vill vänta med nedladdningslänk! men de kommer säkerligen med tiden;) i mp3 format då.

2011-10-20 08:11
Fett track mannen!

Keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-10-20 23:51
tack så mycket!! vadfan har hänt med whoa? snålt

2011-10-21 00:24
vadfan har hänt med whoa? snålt

men de är bara för fakalen inte hypar dig längre :)

låten va najs, bra text osv, men diggar inte hur du uttalar orden.
trollolol

2011-10-22 02:23
håller med macey, har svårt att höra vad du säger, du kan vara kreativare i flytet också, annars äre nice,
big up
(\_/)
(O.o)
(> <) this is bunny copy him to help him rule the world!

2011-10-24 16:53
du har gjort bättre än såhär.. föll inte mig i smaken "utan flipp" så var det ganska svårt att höra vad du rappade.. sen tyckte ja kingen var rätt trist med!

Inget illa menat bara så jag kände när jag lyssnade på den!
Robinholta af Pankbanken!!

2011-10-24 22:39
hehe ere så grabbar? vad menar du med flipp? jag känner att jag kört fast lite i mixningen också, att den stänger inne acapellan lite, behöver dra i spakarna med nått som gör de ljusare/att de sticker ut mer & inte låter så instängt. kan ligga mycket bakom det.

2011-10-26 12:11
Riktigt skön man. kan inte sätta på fingret på det men det är ngt som saknas i mixen. Ljudbilden känns inte full. Är beatet separerat? Har ni panorerat rösterna och instrumenten i beatet eller är det ett freebeat där ni inte kan gå in på var ljud för sig?Har ni kört ut ljudet genom ngn form av analog kanal såsom en masterbuskompressor eller ? Det är omöjligt att höra hur jag än separerar ljuden i huvudet utan att se projektet framför mig...

Men låten i sig är sköööööön!
I always tell the truth, even when I lie

2011-10-27 23:22
Tack så mycket! Ofh vilka frågor, så high tech är inte jag:P Håller med om att det fattas något på min acapella, kanske något form av filter man kan lägga på? Beatet är ett freebeat. Nej jag har ingen masterbuskompressor. Vet inte vad efecten heter man kan lägga på acapellan så den blir mer renare & sticker ut mer? För jag tycker också det fattas något. Tack för din tid:)

2011-10-28 22:43
Nog om sound & mixning. Skriv vad ni tycker om låten? Feedbacken betalar inte maten på bordet men det är vad vi vill ha;)

2011-10-30 11:52
Sant mannen tänkte bara säga vad jag tyckte... Antagligen, utan att ha suttit där nu, kommer du få vad du söker i ditt ljud om du investererar i en fet mickpreamp. Iaf skit i det nu.. jag drar på låten flera gånger om dagen. Den är jävligt skön!
I always tell the truth, even when I lie

2011-10-31 13:05
Oki:) Tack, kul som fan!