[Video] Mazoro - Jag e skurk (50 cent I'll Whip your Head Boy remix) storytelling ppo hur dett kan gå till när man är ute i farten.. jag o mina boys is da shitTEXT!!!slår in din käft habbibi - jag e kungen härja är skurk jag svärförlamad i en rull stoldu är en fattig dum bomen nigger där bak, en nigger där framde skjuter vilt med skottt när vi rånar bankalla har mask, vi dödar med maktslår oss in för att hämta vår skatförst tar vi bilen till bankensnor åt oss en väska på vägen av tanttenvi slirar på kantten innan rött jusstar fram min pistoll och skjuter sönder rött jussvi fortsätter åka, vi e redoladdar upp pistollerna mot snuttarna som ser ossvi röker joint, blåser nånn i ansiktethollkar fetare än bageterna i frankrikenär vi kommer fram tar på os maskenhoppar ut ur billen springer emot bankenmin polare snubblar ja hjälper honom uppvers 2han tar i min hand och får balancvi går emot porten med pistolen i handja sparkar upp dören skriker åt domatt ge mej alla pengar annars dödar jag tomjag tar gisslan alla börjar lippatjejen med barnet säger snälla sluttaja tar min pistol och slår den i huvetpå henne och tvingar henne sniffa upp krutetsen när alla ligger nerfortsätter vi skjuta och ta pengar merja ropar till min kompis, ladda vapenom polisen kommer så kasta vapnetnu e vi klara dags att springa nutar min påse pengar och kickar uthoppar in i bilen, åker därifrånvisar röven i fönster pekar fuck you till farbror blåKOMMENTERA VA NI TKRR PEAS
inget flow alls!
mazorotheone skrev: gilla bah hur svårt är de