I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Mazoro - Fetzana Badho (Fort Minor Instrumental)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2011-10-30 23:10

[Audio] Mazoro - Fetzana Badho (Fort Minor Instrumental)

skrev en låt til mitt ex som ja inte träfat på typ flerra månader... saknar henne. fatar inte vad jag gort henne men låt låtten tala för sej själv yao

älskar dej fetzana

fuck you
Rappare

2011-11-01 05:28
komenterra !!!
fuck you

2011-11-01 11:56
"vill knulla nu med dig och ingen annan tjej"

tss... hahaha!
sorry, men tror inte du får tillbaka henne med sådana rader

kass mix, kass text, kass flow, röstläget låter onaturligt! inget som går hem nånstans tror jag
Jorå satte...
Rappare

2011-11-01 19:29
orkaa klagga på röst då, o jo de tror ja för hon har hört den nu .

vrf klaga på rösten alla har olika röster o min e unik kingkong du vett inte va du snakar om!!
fuck you

2011-11-01 20:46
you are right, alla har olika röster! my point however var att den lät onaturlig, som om du gör till den. oavsett om du gör till den eller inte så är den enligt mitt tycke inte behaglig att lyssna på.

inget hat, bara min åsikt, lär dig mixa bättre också så låter det nog ännu bättre.

btw, vad sa tjejen när hon hört låten då?
Jorå satte...
Rappare

2011-11-02 19:09
hon sa inte så mkt typ bah att de va fint av mej men fråga vrf ja gorde de på fort minor beatet asså hennes favoritlåt

men annars va d ok, tack för att du förklarra!!
fuck you

2011-11-03 02:26
Skulle jag varit tjejen du dedikerar låten till skulle jag inte tagit det här som en utmaning om att få henne tillbaka. Närmare sagt ett mordhot från mitt perspektiv. "Kommer du inte tillbaka så måste jag döda dig". Nog för att kärlek är svår min vän, men att mordhota den du vill ha tillbaka är inge vidare smart.