|
|
|
|
|
[Audio] ISSHAI (Problem & Damian) Rage N Fury Netplay
Download the FREE album by ISSHAI @ http://www.speedyshare.com/files/31031886/ISSHAI_-_Rage_N_Fury_2011_.zip
ISSHAI = Damian Rohman & Chris Lassen = Alternative HipHop!
15 tracks by ISSHAI released November 2, 2011 through Tweak Muzik Entertainment.
Please share the download link and follow us on Twitter @Probelito and @Tweakmuzikent.
Also subscribe on youtube for Tweakmuzikent to follow our music video and TweakyVidz.
ENJOY!!! STAY PUNK! STAY HIPHOP! STAY ISSHAI! TWEAK DA FUCK OUT!!
/ISSHAI
(Inlägget ändrat av Problem 2011-11-02 01:55:53)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Bara lyssnat igenom lite men jävligt fett detta ;) big up
|
|
|
Tacktack!
Mer whoa? Detta är lite tråkigt faktiskt.
|
|
|
Riktigt feta låtar!! Men tyvärr var det många beats som jag inte gillade, typ techno/party beats.. Men bigup, keep spittin'!
/Hutt1
http://www.myspace.com/Hutt1productions Gratis beats!
|
|
|
Tack så mkt!
Kom igen nu whoa? ska den dö ut redan?
|
|
|
Diggar tapet, låter hur soft som helst. diggar speciellt den här låten:
|
|
|
Tackar tackar
|
|
|
Låter riktigt bra, har lyssnat igenom några gånger. Dock så fanns det en del beats som jag inte riktigt gillade, men ni har pontential, verkligen! Satsar ni så kommer det gå bra för er! Och +1 för problems låt; finaly there!
- J o n a s`'´
|
|
|
Tack som fan!
Inget mer whoa? tråkigt om den kolar nu.
|
|
|
Grymt jobbat med alla låtar ! / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
|
|
|
Tacksomfan! sprid gärna det vidare, känns som vi får mer respons utomhus bland folk man inte känner.
|
|
|
Tankar nu, I will be back!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
gör så TWIGGUH!
|
|
|
My twigguh!!! So fucking proud. Shit, är på Finaly There, fyfan vad fet den är. Nästan alla låtar är feta, om min iPod skulle funka så skulle fan detta va värt att lägga in på den. Ser framemot att lyssna igenom sista halvan också.
Btw, twigguh svara på twitter!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
Lyssnat igenom hela nu, shit. Som sagt det mesta va asfett! Detta diggade jag, hoppas du hookar nåt mer !
|
|
|
Thnx Twigguh! Ye, bara sprid skiten om ni pallar det!
Mer whöu
|
|
|
Lyssnade på den förut idag. Orkade inte kommentera då. Men men jag tar tag i min krage och ska leverera ett meddelande ändå.
Beatsen... Gillade jag absolut inte, dock räddade erat flow låtarna. Problem, din röst är något jag skulle kunna döda någon för att få. riktigt jävla behaglig röst.
Tyvärr så får inte låten några likes av mig, för att beatsen sög kuk, är ingen hater, bara jävligt ärlig. Men du kan bättre än såhär. Längtar efter en normal låt med dig Problem!
Damien, najs work.
dä ä näääjs brur!
|
|
|
Tack som fan! Roligt med lite mer konstruktiv kritik! -friZone- skrev: Tyvärr så får inte låten några likes av mig, för att beatsen sög kuk, är ingen hater, bara jävligt ärlig. Men du kan bättre än såhär. Längtar efter en normal låt med dig Problem!
Det kommer på senare platta man! Schyssta, mer ''oldschool'' beats, nästan. Mycket mer blues influerat iaf! som sagt tack som fan! P.S'' ISSHAI - Rage N' Fury'' finns nu att lyssna på via SPOTIFY!Check it out!
|
|
|
Jag vet att jag har skrivit innan så påpeka det inte.. men ville bara säga att ni borde göra, en personligt släpp på svenska. som har med känsliga texter & göra.
vet dock att Problem är bra på det. men skulle vara nice att höra.
|
|
|
Oldschool beats, låter mycket fetare, hör av dig i gbn, när du är klar! Ger gärna konstruktiv igen!
Peace!
dä ä näääjs brur!
|
|
|
TheMecStudios- Jo, men Damian har ALDRIG gjort en svensk låt under sina 10 år som rappare. Gillar heller inte svenska så mycket, tycker det är 100 ggr lättare att utrycka sig på engelska med!
-friZone-- Absolut, det ska jag göra man!
|