[Audio] Sellish, Jungsub & Thompa - Borde vara inlåsta Yo, jag o jungsub skrev två verser påväg till basement entertainment, slutade med en till 8 o reff och en vers från thompa, feta grejer!Checka ut, påkommande projekt är min o jungsubs EP Kaxiga Snorungar och denna låt är från Basements nya mixtape!www.soundcloud.com/sellishwww.soundcloud.com/base-entwww.youtube.com/jungsubprodInspelning & Mix: Basement EntertainmentIntro: AKVers 1: SellishVers 2: JungsubVers 3: ThompaBryggan: Först Sellish sen JungsubReff: Thompa (skriven av mig o jungsub men hans röst var mer passande)Text:Jag är crazy motherfucker fortfarande Fan jag hade inte ett friskt sinne att starta medJag kommer vara galen i detta från början till slutetDem kunde inte ens stoppa det när jag satt på psyketDet är true story o jag satt där ett tagJag fick släppas för dem trodde att jag mådde brafeldiagnos skiten e scarredÄndå rymmen från verkligheten är filmer o barsJag är han som är fett med läskigJag är han som sätter på din bästis gör file av din släktingMin Klastrofobi gör så jag inte pallar va kändisJag är långt ifrån känslig för jag är sellishAtt röka weed när man var mentalsjuk ingen bra idéMitt gamla liv utan sånt erkänner jag saknar detStrandsatt på samma gamla massaLåt mig nu chansa för jag är redan facked up brähVi är långt ifrån friska vi borde vara inlåstaTankebanorna komplicerade o skitsvåraTiden rinner iväg snabbt som järnet i pilpågarVill inte må såhär men har aldrig blivit tillfrågadJag är galen, fuckar ur på alla visKastar kniv och på annan tid brukar jag halsa spritMurdershit, psychopatiska dragSkryter med bars fucking klart jag är bra Jag är fuckad i skallen, lackar ur och skriker högtBase-Ent, fattar du att vi är störst?Haters, här har ni nåt att hataMen kalla mig mainstream och du kommer skadasNär jag spottar är det kyligt som en isvakFör jag är snubben som skriver rader med ett knivbladMina tankar, är fett med skevaMörka och läskiga som skräckfilmstemaVill helst va ensam när jag skriver en textFör annars får ni höra folk som skriker på hjälpAtt jag är galen är upp till er att fattaFörsök sätta mig på hemmet.. Jag är redan fuckadVi är långt ifrån friska vi borde vara inlåstaTankebanorna komplicerade o skitsvåraTiden rinner iväg snabbt som järnet i pilpågarVill inte må såhär men har aldrig blivit tillfrågadTrött på rappare som snackar om att dem är galnaSom att de vore nåt najs det är nåt jag hatarJag vill bara va som alla andraMen de går inte psyket mitt är fuckatTrött på rappare som snackar om att dom är sjukaDet inte kul önskar jag kunde slutaJag vill bara vara som digMen det går inte, har alltid klarat mig självShoo län thompa helt flippadPåverkar folk som skadade snetripparRing en taxi bror innan vi gittarIn till stan jag har para i fickanSpik det blir black jack spelet är igångGlider därifrån med dubbelt så mycke som när jag komLever livet på den smala linan hela linan utkan inte fatta grejen med att bättra sig för gudFör i mitt huvud existerar inget mer än pengarSer ingen skillnad på demoner eller änglarSå det kan bli när hjärnan är ur funktionMen kommer aldrig tappa tron på hur jag är som personFör där jag lever existerar inga reglerDu måste va lite cp för att hålla spelet nere174 shit mannen backakänn igen big T bror alltid fuckadVi är långt ifrån friska vi borde vara inlåstaTankebanorna komplicerade o skitsvåraTiden rinner iväg snabbt som järnet i pilpågarVill inte må såhär men har aldrig blivit tillfrågad(Inlägget ändrat av Sellish 2011-11-13 21:49:13)
Haha, dötungt sound. Mixen var ganska dope, måste jag säga. Diggade Jungsub mest i denna, riktigt skönt röstläge fick han till. Thompa's flow var även något som stack ut, riktigt skönt. Tyckte Sellish adds låg lite off, vilket sänkte prestandan i hans vers ganska rejält, men ändå ett schysst flow som hölls stabilt linan ut. Haha, kör hårt, ska bli fett att höra mer!