Hur vågar du?! Våga ge ett svar då så ska du få se på fan!
Wurrup?
Vafan dissar du min polare för?!
Vafan fick du luft ifrån då, din jävla elefant?! Kom då, så ska ni få se på beef, jag plockar både Ainac och Durlind i beef! PÅ EN SEKUND!
Wurrup?
vafan...fet låt...men ainack kan ju ligga med underhållning så blir ni vänner igen...vet hur ni egentligen känner..mmm
håll dig till lyricen kompis du har inget o mäta emot mig...
tss ainac freestyle vinner detta..
Vafan sitter du här och jiddrar för, Ainac?! Ge mig beef då, jag äter dig på en halv tugga, din storförvuxna stridsvagn!
Wurrup?
hurrö din underbitna dvärg halva , den dagen du släpper nått bra e den dagen ja svarar..
SVARA DÅ DIN JÄVLA FITTA, ÄRU FEG ELLER?! DU VET ATT MIN BACKUP BACKAR MIG MER ÄN DIN CYKEL.
Wurrup?
bara för att du e min cykel kanske..
HUR MOGET E DERÅ!?`?!?!?!??!!
Wurrup?
men sluta nu för fan :( chrille blir inte glad
Wurrup?
Haha och vart fan är dissarna då? Bara massa skryt och svammel i låten ju? Ainac via K.O. utan att ens behöva svara.
Har och kommer alltid ha..
Jag plockar ju för fan. Ainac är en fitta som sitter på Skype. Det ska han ge fan i.
Wurrup?
haralltidrätt , dagens sanning .
Ainac gav mig en skitfet film, nu är jag inte arg på Ainac längre. Han är min älskade. <3
Wurrup?
Moderator
2011-12-11 10:52
Hahaha, Vad i helvete hände här? :D Så sjuk du är enter!
//TW
Haha, alltså .. du vet väl att Ainac här på whoa har lagt ner musiken för ett par år sen? och Ajnack är någon som bara hypar hans namn.
Tok fet låt Entertainment. Laddar på med popcorn och ser fram emot Ajnac's svar. När det nu kommer.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
haha ajnack tror knappast du är bättre så ge honom svar då?!
För dom som inte förstått, Ainac och jag satt i Skype och snackade skit, och jag antar att den ene vart lite onykter och tyckte det skulle vara skojigt att lägga upp en random låt och kalla det för en diss mot Ainac. So, det var ett skämt. Ett intern skämt, så att säga. Och för den som säger att "Ajnack" bara hypar hans namn - Fail. Ainac har inte rappat sen Whoa 60 seconds 2010, vilket var den tävlingen vi båda var med i. "Ajnack" är Ainac's riktiga whoa-konto.
Wurrup?
Haha enter, det är sjukt kul att du ens behöver förklara detta haha =) Jag menar när vi satt i skype så trodde vi ju det var rätt glasklart att alla skulle fatta (ja jag satt också i skype med dom) haha =)
Hahahha, ja, eller hur. xD
Wurrup?
på riktigt eller en skojdiss?
trollolol
Jag är riktigt förvirrad just nu, känner igen låten o texten som utav helvete och känns som att jag kommenterat den också, tänker inte säga nåt om den tills jag fattar vad fan som är på gång..
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Haha han har ju redan förklarat och ändå fattar ni inte? :D
lyssnade typ 13 sek sen orkade jag inte lyssna på skiten mer...
www.myspace.com/friphmusic
Så himla onödigt att slänga upp en sån här låt och få 35 comments liksom, fel att göra en seriös låt istället liksom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha , enter vadå den ena blev onykter ? ;D
Fan enter du skulle kastat upp en riktig diss, så Ainac får lite sug att börja med musiken igen. Du skulle även nämnt Durlind i den dissen, och samma sak gäller även här. Förstår inte vad ungjävlarna håller på med när dom lägger micken på hyllan när dom kan sin grej. puss out
Haha villy :D köp min studio istället och bidra lite? =)
Haha, Ainac, jag tror att jag var lite onyktrare än dig, faktiskt. :L Men i helgen äre hålligång igen har jag hört! Så nu får ni passa er noga, Ainac och Durre, vem vet, någon kanske drar igång riktiga dissen:O Hahahahaha
Wurrup?
hahaha ja de e inte helt omöjligt :D