I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Spice 1 ft. Tupac, Devin the dude, Scarface - Rollin & Smoking (Slowed

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-12-24 19:05

[Video] Spice 1 ft. Tupac, Devin the dude, Scarface - Rollin & Smoking (Slowed

Spice 1's återvändo till gamet

(Inlägget ändrat av Gogaku 2012-01-20 19:03:15)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-24 19:07
Återvändo? Han har aldrig trillat av :p
Featuring en död kille... jo, det är ju helt ok det.

2011-12-24 19:20
Men han har varit tyst :) pacs feature är samplet "aint nuthin nice in my life, i ask my nigga spice, dont wanna die, am i livin right"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-24 19:51
Hehe, mjaa.. 2008 är iofs den senaste jag har. Men har aldrig trillat av helt, förutom i kvaliteten ;D

Ok, tur det var en sample iaf.. hade ogillat han annars.
Folk som har pac som featuring, t.ex eminem och nas.... ofta han hade gjort nåt med dom, nä... utnyttja han när han är död.. göreba.
Makes me sick.

2011-12-24 19:53
Ja jag håller med jag hatar när folk lägger nån gammal acapella över nytt beat med pac... blir aldrig samma grej, men i denna låten tycker jag det passar, i.o.m att han tilltalar Spice också!

Och nas som till och med beefade med pac om jag inte minns fel haha, säljer sin röv e vad dom alla gör!

2011-12-24 19:56
Att sampla han är fint bara :)
Reprezent, få han att leva vidare liksom.. genom andras musik, det gillas!

Exakt.. sista dom snacka med varann var över en beef, och sen kysser nas hans röv när han är död... det är så patetiskt. Hade aldrig vågat säga ett ord om han levde, men när han är död.. då tar han pac som featuring på en egen låt ;D