[Audio] Kungen & Akin - Håll Dig På Avstånd Efter en extremt lång tystnad från mig (Kungen) fick man tummen ur !Vers 1: Akinvers 2: KungenVers 3: KungenReff: Akin M. dubs av KungenMix: KungenBeat - EnterBeats - RumblezVers1Har tyvärr inte texten och orkar inte skriva upp denhan får lägga upp den på request... Vers2staplar ut i mörkret, känner mig som dödendenna tiden detta sättet detta året är rätt skönt menbehöver mer adrenalin, varför detja försöker va vid liv åh tjäna deg åh ta de chillmen ändå så måste man stå kvar på samma platsåh varje gång man fakkar det så vill man ha en andra chansså ja ställer dig en fråga, är du kvar på samma platshar du kommit nån vart, ja frågar var är du nånstanshälften av ditt liv har gått upp i rökinte för att du har rökt utan för dit t vinmen bruken är detsamma så varför fajtas om varför man borde göra det ena eller de andragör vafan du vill, ingenting som ja kan bry mig omför även om du rullar upp eller tar en drinkär det för oss boda gott, så varför stanna stillvi förstår varandra bättre om vi öppnar upp våran grindVers3jag håller en pinne mellan mig å vanlig folk som inte fattar nåttmen den verkar va för kort för att hålla avstånd snälla, kan du inte bara hålla dig långt bort annars kastar ja nävar i ditt face å du kommer att hamna raklångkalla mig antisocial, vill inte va med dig ändåstanna på din fotbollsplan, spela boll,låt mig vaäven om jag bryter nån lag åh makten vill få ner migså kan lagen kyssa min röv, å din moral får ju göra det med senorkar inte förklara varför ja ska röka grässitta med några polare, lira spel åh ha det pääzdstockar upp med chips, godis, kakor å saftinnan ens jag vet ordet av förbjudet, har ja somnatmed klubban i munnen å skunket i bunken så bakar vi lagar vi, spacecakes, dags att smaka vidså kakan inte bränner å man får en dålig smak i munnenåtta bitar, mina vänner, två blir bra för kungen heeyLåt kommentarerna Flöda...