I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Underkänd - Torka tåren (officiell video) (720p)

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2012-01-22 19:40

[Video] Underkänd - Torka tåren (officiell video) (720p)

säg va ni tycker! :)

2012-01-22 19:47
tyckte tyvärr varken rappen eller videon var bra..
ELIAH !

Rappare

2012-01-22 19:53
dann1e skrev:
tyckte tyvärr varken rappen eller videon var bra..

tack för att du tog dig tid att lyssna iallafall :)

2012-01-22 23:13
den här kritiken låter jättekonstig nu men jag hoppas du förstår:

Rappen är dålig och stakig och jobbig att lyssna på... men ändå så är jag övertygad om att du kommer bli asgrym om du fortsätter rappa och utveckla din teknik, för det lyser igenom att du kan skriva och bygga upp dina verser på ett fett sätt.

Alltså, potentialen finns där helt klart, när du lärt dig bemästra ditt unika flow så kommer det bli bomben! get me?

Detta är min forumsignatur

2012-01-23 06:07
Vad i hela helvete.. Ursäkta mig men det ser ut som du har spasmer.. Du ligger offbeat hit och dit och refrängen vill jag inte gå in på.. Det lät skumt rakt av!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-01-23 12:53
Esch, så dåligt var det inte. reffen var rätt bra, förutom att han tabbar sig med rösten på "Som är här". Andra versen var bättre än första. Potential har han. Bättre än de flesta som är nya.
dä ä näääjs brur!
Poet

2012-01-23 14:43
Måste hålla med om att Andra versen var bättre än första! Beatet var skönt. Reffen kunna förbättrats.. Videon var väll helt okeey , men lite Enformig :P men om de är din första så är de nice!

/ one
 @ Defunctus bitches
Rappare

2012-01-23 15:20
förlåt mig då O.o jag vill bara göra ngnting av de!

och tack till er som skrev positivt :)

2012-01-24 02:29
det här va inte så bra men det hörs att du har potential iallafall,och din sång röst va inte helt dålig heller..säger inte att du sjunger bra men de är många rappare som sjunger ännu värre.kämpa på nu.

2012-01-24 03:37
din hund var söt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2012-01-24 10:20
ja den är ju de :)

2012-01-24 13:30
Ancrew p 16 jag hajjar ditt budskap men slipa på det där med offbeat
okey finns rappare som kan ligga offbeat ändå fånga ens kännsla men du ligger
lite för på beatet asså du borde sätta dig ner lära dig rim schema
så du får 2 bars till 4 // så du verkligen sätter dem ilrl alternativt
då du inte kör den här live lira in 4 bars åt gången och klipp så du får det tight
om du inte kan sätta hela 16 //24 bars rakt av för nu inte för vara taskig
men sköön vovve han ser ut vilja knata hem runt 1:23 då han inte hajjar varför vi står här och gormar framför en kamera offbeat gör som jag sa nu träna på ditt rim schema och ett tips likväl som när jag gör beats bruka jag cutta samplingen på första kicken till snaren gör så med din rapp me börja spotta där kicken börjar sen svlutar du med en punchnlines ilrl en skön rim när snaren slutar aiiit Annars tungt budskap GazReal Beat