[Audio] Zin Kim - Akta dig Kommentera är du snällLyrikReff De bäst du aktar dig även om du springer härifrånkommer skuggan din vara ditt vittne o dina spårDe bäst du aktar dig för o tänka på vad du vill hautan att tänka på vad du förlorarVers 1Ya för många gånger som jag tänker för hastataggerar allt för snabbt o jag sänker min fastanhar jag seglat genom landet e bara världen kvarjag fann tvivel o frågor som saknar svarhar inte sovit i dar, eller ätit något alls.. o varför just jag av alla du fannhar inte klagat på min tid ett tvivlat en dagmen när bröder spiller liv aa då funderar jag"vad e mening me se mina bröder falla ner.. vad e meningen med de?"klart jag tror att min tur är på väg framme snartmen jag har hjärta för min gud fast än jag lever haramjag vet att en dag kommer inte vilken dag som helstdommedagen är på väg bomber gemför inte ensde bäst du aktar dig tänk på hur du lever idagde bäst du aktar dig för snart finns ingenting kvarReff x2De bäst du aktar dig även om du springer härifrånkommer skuggan din vara ditt vittne o dina spårDe bäst du aktar dig för o tänka på vad du vill hautan att tänka på vad du förlorarVers 2Allt för många gånger i veckan tar jag de baralugntkopplar av, kopplar bort meckar upp en bluntyo de soft för en stund, men den skapar bara knaso jag vill ha..min brud kvar så softar ett tagi denna världen som vi skapat finns massor av hatallt jag hör e hur dom klagar om att inget braförsöker göra framsteg utan att göra nåtto våra barn ja dom ser allt tar ont som gottvill inte filosofera eller dömma någon allsmen förstå vad jag menar vi kommer ingenstanso det klart som fan att jag yttrar mig mig självsäger.. vad jag kan som jag tror är till hjälpchecka min bror har taggat långt, de är mitt felväldigt ofta gör jag saker me språng o sen ångrar debäst du aktar dig broder ta mitt rådde bäst aktar dig för våran värld den är katastrofReff x2De bäst du aktar dig även om du springer härifrånkommer skuggan din vara ditt vittne o dina spårDe bäst du aktar dig för o tänka på vad du vill hautan att tänka på vad du förlorar