[Audio] Nelione - Känn hur det regnar Inspelad och producerad av NelioneTextVers1Jag börjar vandra från en nattkrog i stadsparkenEnsam men stark som en maskros ur asfaltenJackan tog nattvakten, Utslängd i nattregnetStelfrusna fingrar ligger utsträckt på parkbänkenKlockan är två går ingen buss hem fören klockan sjuHade jag nån skam i kroppen då så är den borta nuBörja nyktra till och stämningen är som ett spökhusMen smidig som jag va så lyckas jag få med en öl utJag börja fokusera på allt som hände migTräffade mig ex och undrade varför subban lämna migVingla fram i baren börja jiddra med ett par vännerSpillde några öl och slängde hatord emot bartendernSkäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg migJag Skäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt migSkäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg migSkäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt mig//Reff..Vers2Sitter på bussen. Med en påbörjade huvudvärkDe som börja bra blev till en Ångest i huvudlängdStäng av datorn för att undvika vissa ordsom garanterat tär inpå min upprivna sinnesroLägger mig ner, och min kropp den är tyngdlösoch vaknar utav stanken som har byggts av en spy högFörsöker röra mig men känner mig hjärnskadadLigger och skakar ibland svettiga sänglakanKänns som min värld rasat ner nu för sista gångenKänns som min själ aldrig mer kommer va sig likSå mycket skit som har skapats med sprit i kroppenJag måste skilja mig ifrån den för den de ta mitt livSkäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg migJag Skäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt migSkäms för dom som kände mig, Skäms för dom som såg migJag Skäms för den jag är och skäms för vad som tagit åt migFred ut!