I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Hamodi Harakat-LÖRDAGKVÄLL (youtubelänk)

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2012-04-15 13:20

[Audio] Hamodi Harakat-LÖRDAGKVÄLL (youtubelänk)

Hamodi Harakat-LÖRDAGKVÄLL. Droppa en kommenterar, sprid vidare. Och min gillar den höj volymen lite till/one



Text:
Vers1: De lördag kväll så du hittar mig i baren, 3 sexor på raken helt besatt och galen
av vem???
De måste vara djävulen för mitt liv e långt ifrån halal ikväll
Varje helg jag rippar miccar, totalt flippad, bruce lee när jag kickar, minglar chillar guzzar tindrar jag e cook hinkad, hon snackar med mig men vill ha hennes väninna
fakkar urr blir alltid fakt up, up up flowet handikappat men de hamnar i takt
massa skit snack, om dittan o dattan fak dat sätter mig i baren o beställer en till jack

so bitch please jag rullar med g´s, har inte tid och höra om ditt liv
så skaka på din tiiiz, skaka på din tiiz, backa upp, backa upp din tiiz

Refräng: När vi kommer in på festen bror allt blir tamam, guzzar som man trodde va halal, dom e helt haram, rör sig till rytmen, skakar götten, samma sak varje helg, om om om igen,

Vers2:Låt oss ha de vuxet inga nummer trubbel, vi lever för nu och just den här stunden
vi bade cook gitti så pass på spela viktigt, mindre snack mer sucky sucky licky licky
Vi fakkar urr för de harakat, de här e skiten som pumpas i din trap, trakt och araba
höj volym till max, maxxa allt, de e haffla, halsa din flarra , guzzar ska haffas

shiiit de känns som igår, då tjejer passa dissar spelade svår,
nuförtiden de passar blickar spelar min låt, skriker kom o hälsa på mellan mina lår
men fortsätt spela spel
nintendo, frågar efter para cash flos Lendo, du får ett snabbt beslut, tagga gitt sen dÅ? bitch get the memo, de här varar bara for engång
fan jag hatar bitches men älskar hoes, pac sa de bast, every city that i go i see the same hoes every were i go i see the same hoes every were i go

Ifrån Stolen till Tronen, Harakat 8 2 4 Musiq